Gå til innhold

Mitt lille Corrado "prosjekt"

Ranger emnet

acoupe

Skal jeg beholde fargen på bilen?  

107 stemmer

1. 1. Skal jeg beholde fargen på bilen?

• Ja, fargen du har er veldig fin
      39
    • nei, du har en kjedelig farge
      14
    • Kommer ann på hvilken farge du evnt lakker den om i
      55

Anbefalte innlegg

Må si du har fine biler her ja ;) ! Må si jeg digga corradoen din ja ! :D Brei og fin over baken, det er det som må til :D !

har ikke noen flere bildeoppdateringer av den'a?

Skodaen var også innmari pen! qlt at du har sorte felger.. Passer perfecto til rød bil med sota ruter :D

takk for det, fornøyd med begge bilene mine :)

Liker veldig godt kombinasjonen mørke ruter og mørke felger.

Det kommer noen nye bilder av corradoen til jul tenker jeg, litt vanskelig å knipse noen nå siden jeg bor 40mil unna..hehe

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har laget en liten spørreundersøkelse om jeg skal beholde fargen jeg har på bilen, eller om jeg skal lakke den om.

Hvis jeg skal lakke den om blir det ikke no fancy candy lakk, flakes osv, blir da mest sannsynlig en orginal corrado farge med litt ekstra pærlemor i e.l.

Litt bilder av lakken på bilen:

100_9674.jpg

100_9654.jpg

100_9660.jpg

Blir forresten nye felger....IGJEN :) hehe..4 stk 9x16 med dyp kant ;)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veit du kva lakkoden er??

på jettaen har eg LP7V. og den er orginal lakk og er veldig lik den som du har. veldig fin farge synst eg. eg har vurdert å lakka min bil omigjen i samme farge men da med litt meir "effekt". eg meine du burde har den samme fargen som du har no.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veit du kva lakkoden er??

på jettaen har eg LP7V. og den er orginal lakk og er veldig lik den som du har. veldig fin farge synst eg. eg har vurdert å lakka min bil omigjen i samme farge men da med litt meir "effekt". eg meine du burde har den samme fargen som du har no.

husker ikke lakk koden dessverre.

Liker veldig lakken jeg har nå egentlig, den er ganske anerledes når du ser den i virkeligheten, har en del effekt i seg. Min mening heller mot å beholde fargen, men kjekt å vite hva andre mener og :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider