Gå til innhold

Mitt lille Corrado "prosjekt"

Ranger emnet


acoupe

Skal jeg beholde fargen på bilen?  

107 stemmer

  1. 1. Skal jeg beholde fargen på bilen?

    • Ja, fargen du har er veldig fin
      39
    • nei, du har en kjedelig farge
      14
    • Kommer ann på hvilken farge du evnt lakker den om i
      55


Anbefalte innlegg

regner med det er braketten på høyre side du har problemer? Der halvmåne skiven skal inn?

 

Bare bank ut hylsene forsiktig i festet som går ned på motoren, så sklir den greit inn. Husk at halvmånen bare passer en vei

 

ja det er den ja!

Men trenger jeg å ha hylsene der? hvordan får jeg ut de hylsene?

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du skal ikke ta ut hylsene, bare flytte litt på dem når du monterer. De glir på plass når du skrur til. Uten vil laderen mest sannsynlig sitte skjevt

 

skjønner skjønner, men er det meningen at disse hylsene skal sitte relativt løst? for på min så sitter de så og si bom fast!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må si at acoupe hadde litt flaks i dag..

 

 

han var nedom værste for å fixe litt på laderen han har.. (lakke og pusse litt på'n)

 

så var'n uheldig når han skulle ta av den lille reima på de småreimhjula.. den røyk rett av..

 

 

bra du fant ut det FØR du satte i laderen da gitt.. kunne fort blitt mye dyrere

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må si at acoupe hadde litt flaks i dag..

 

 

han var nedom værste for å fixe litt på laderen han har.. (lakke og pusse litt på'n)

 

så var'n uheldig når han skulle ta av den lille reima på de småreimhjula.. den røyk rett av..

 

 

bra du fant ut det FØR du satte i laderen da gitt.. kunne fort blitt mye dyrere

 

ja fader, det var skikkelig skummelt, var jo når jeg skulle vippe den av, så brukte jeg ett flatjern, men det var ikke mye som skulle til før den røik tvers av! hehe..er det fremdeles folk nedpå verkstedet eller?

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ble ikke så mye mekking på corradoen som jeg trodde, men i dag har jeg fått ordnet hvertfall litt :)

Har pusset og lakkert dynamoen og den "nye" g-laderen, montert dette og vært i oslo å hentet VR6 panser og test montert det.

 

Ganske stor forskjell på vr6 panseret i forhold til det som satt på bilen, blir så utrolig mye finere i fronten med dette panseret :)

IMG_5050.jpg

 

IMG_5051.jpg

 

Nylakkert g-lader:

IMG_5064.jpg

 

Jeg hadde jo egentlig lakkert dynamoen, men ville ha den helt lik som g-laderen, så lakkerte dynamoen på nytt også. Samt at jeg lakkerte hjulet og den vifte greia i svart istede for sølv som jeg hadde før:

IMG_5059.jpg

 

IMG_5063.jpg

 

Så var det monteringen av g-ladere og dynamo:

IMG_5070.jpg

 

IMG_5072.jpg

 

IMG_5074.jpg

 

IMG_5090.jpg

 

Blokkeringsstykke på ene siden av laderen:

IMG_5091.jpg

 

Ikke mye men fint å holde litt liv i tråden også :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lite med tilbakemeldinger å få, men her kommer en liten update til.

Har ordnet nye felger, og disse ble sendt til meg for ett par dager siden:

 

DSC00014.jpg

 

DSC00013.jpg

 

Borbet A 9x16, med 215/40/16 dekk på to felger og 205/40/16 på de to siste.

Dem er helt klin strøkne da dem har blitt pusset opp og og lakkert. Håper jeg får dem før jeg drar opp til Volda igjen, hvis ikke har jeg noe å se fram til å montere når jeg er nede igjen :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft med Vr6 panser :D Prøver også å finne det, men det er ikke så lett....

 

Hadde borbet a på min gamle corre :) Tør jeg spørre hvor mye du ga?

 

Leter også etter en framfanger, men finner ingen som er i nærheten av Arendal... Får hive ut ØK. på forumet her og VACN :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår