Gå til innhold

Mitt lille Corrado "prosjekt"

Ranger emnet


acoupe

Skal jeg beholde fargen på bilen?  

107 stemmer

  1. 1. Skal jeg beholde fargen på bilen?

    • Ja, fargen du har er veldig fin
      39
    • nei, du har en kjedelig farge
      14
    • Kommer ann på hvilken farge du evnt lakker den om i
      55


Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tøft med Vr6 panser :D Prøver også å finne det, men det er ikke så lett....

 

Hadde borbet a på min gamle corre :) Tør jeg spørre hvor mye du ga?

 

Leter også etter en framfanger, men finner ingen som er i nærheten av Arendal... Får hive ut ØK. på forumet her og VACN :)

 

halla, ja vr6 panser er ikke lett å finne, skulle egentlig ikke kjøpe det, men når jeg fant ut at santa_cruz hadde ett så bare kjøpte jeg det på innpuls :)

Jeg har gjort en byttehandel med borbet felgene. 4 stk strøkne borbet A 9x16 mot mine mindre strøkne Brock B1 8,5x17.

Brock felgene er jo verdt mer enn borbet felgene, men siden mine ikke var helt strøkne og borbet felgene var heeelt strøkne så veide det opp mot mellomlegget :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk ordna noen småting på corradoen i dag, ikke mye synlig for ble en del skjøting av ledninger osv. Har noen bilder for synets skyld da :)

 

 

gammel:

IMG_5102.jpg

 

Ny (med begge sensorer)

IMG_5106.jpg

 

Litt diverse skjøting av ledninger for å få det mer ryddig, samt at jeg har fjernet den adapteren til olje trykk og temp og ført ledningen til det ned til adapteren til oljefilteret.

IMG_5104.jpg

 

Og et par mer meningsløse bilder av corradoen, sånn blir den ståendes nå til jeg kommer nede igjen:

IMG_5146.jpg

 

IMG_5155.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan ser dem ut??

 

Husker du jeg la ut bilder av felgene mine her på en tråd for litt siden? Sitter på feil data så får ikke lagt dem ut. De er helt nye ubrukte. Ser ut som de som du har, bare at det står borbet i midten. Og så er den innerste 8kanten svart

 

Link: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107422&page=2&highlight=borbet

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag henta jeg ett par småting på posten, synd at det ikke kom før jeg dro ned til Lillehammer, men da har jeg mer å skifte når jeg er nede igjen :)

 

Nye skruer til montering av g-lader samt ny reim.

Er denne reima som røk tvers av som det ble nevnt av Housey, så denne er bredere og sterkere enn de orginale..denne ryker forhåpentligvis ikke med det første :)

IMG_5231.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår