Gå til innhold

Mitt lille Corrado "prosjekt"

Ranger emnet

acoupe

Skal jeg beholde fargen på bilen?  

107 stemmer

1. 1. Skal jeg beholde fargen på bilen?

• Ja, fargen du har er veldig fin
      39
    • nei, du har en kjedelig farge
      14
    • Kommer ann på hvilken farge du evnt lakker den om i
      55

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Liker de felgene der så sinnsykt godt. Hva er dim. på dekkene? På et bilde du hadde tidligere i tråden syntes jeg det så ut som om senterkoppene dine var lakket, var derfor jeg lurte på om du ville ha ulakket, må ha sett feil.

halla!

Trodde jeg skulle få lakka alle senterkoppene, men det fikk jeg ikke..noe jeg er glad for :)

Dekk dim er 205/40/16 foran og 215/40/16 bak, god dekkstrekk foran :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke no mangel på strekk nei :)

Slike senterkopper er jo ganske lett å modde, så hadde vært gøy å testa med noen spikes eller noe, se om det blir no kult :)

Ja er jo en del muligheter, har sett mange som lakkerer hele felgen i bilens farge men lar hele kanten være slik farge som den er. Men helt klart ville jeg prøvd å skaffet slike helt flate senterkopper, eventuellt laget til noe selv.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er jo en del muligheter, har sett mange som lakkerer hele felgen i bilens farge men lar hele kanten være slik farge som den er. Men helt klart ville jeg prøvd å skaffet slike helt flate senterkopper, eventuellt laget til noe selv.

skal ikke lakkere eikene i bilens farge, men får se om det går ann å få til noe morsomt med senterkoppene :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Fant igjen noen små filmsnutter jeg filmet av bilen i sommer med ett ufattelig dårlig digital kamera. Men klippa sammen en liten greie, ikke veldig spennende da men, bedre enn ingenting vel? :)

Se bort ifra den usmakelige dårlige kvaliteten, eksos lekk og feil på oljetemp måler!

th_corrado_acoupe.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldinger :)

Bilen er jo litt anerledes nå i forhold til på filmen, men ikke sååå ulik.

Jeg og dama har kjøpt oss slik DVD kamera, slik som du spiller rett inn på dvd plater, så når jeg er nede igjen skal jeg filme litt og redigere en mer up to date film ;)

Og selbekk...synes bilen din er fet jeg, kan jo ikke bli noe annet enn bedre liksom ;)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

tenkte jeg kanskje kunne ta en update med noen nye deler jeg har fått :)

Nytt 68mm ladehjul:

DSCN0065.jpg

Ny ekspansjonstank til kjølevæske:

IMG_6086.jpg

Ny skruer i "gull" (just for the looks) til ytterskjermene foran:

IMG_6084.jpg

Mini filtere til ISV og veivhus, litt uskker fremdeles på om jeg skal sette på catch tank eller ikke:

_MG_6212.jpg

Ny intercooler med følgende mål på registeret:

40cm Lang.

14cm Høy.

8cm Tykk.

Rørtilkoblingene er på 2,5"

_MG_6211.jpg

Og så fikk jeg en pakke med litt diverse saker i:

Alltid like spennende:)

_MG_6094.jpg

Litt diverse chrome rør og silikonslanger, samt en haug med slangeklemmer:

_MG_6107.jpg

_MG_6113.jpg

Lengter virkelig hjem til bilen nå!!!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det settet med slanger/rør/klemmer, er det slike sett som selges på ebay? Har vurdert å kjøpe om jeg skal ha på større IC, hvordan er kvaliteten på settet?

det er ett slikt sett ja, men jeg har bestilt med mye mere enn kun settet. F.eks slangene med bøy på følger ikke med settet, heller ikke de korte små alurøra og alle de rette slangene. Men synes kvaliteten ser helt grei ut, og silikonslangene var jammen men så og si nesten helt lik samco. Så jeg er knallfornøyd!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider