Gå til innhold

Mitt lille Corrado "prosjekt"

Ranger emnet


acoupe

Skal jeg beholde fargen på bilen?  

107 stemmer

  1. 1. Skal jeg beholde fargen på bilen?

    • Ja, fargen du har er veldig fin
      39
    • nei, du har en kjedelig farge
      14
    • Kommer ann på hvilken farge du evnt lakker den om i
      55


Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nice bil og prosjekt.. men dette med å blokere retur røret til g ladderen, mister ikke den noe av smøringen da eller noe??

 

takk for det.

Nei den mister ikke noe smøring, for eneste som kommer gjennom det røret er returlufta fra spjeldet under innsuget. Smøring får den av to oljeslanger som går fra blokk til lader.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legger ut noen random bilder jeg har, av felgene osv :)

 

_MG_7264.jpg

 

_MG_7270.jpg

 

_MG_7272.jpg

 

_MG_7285.jpg

 

_MG_7313.jpg

 

_MG_7315.jpg

 

_MG_7316.jpg

 

_MG_7305.jpg

 

_MG_7281.jpg

 

_MG_7321.jpg

 

På onsdag blir det litt mer mekking, men mulig jeg kommer med litt diverse bilder i morgen, for da skal jeg dytte ut corradoen for å rydde å ordne litt i garasjen :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det Brille2k :)

 

Rydda i mekkekroken i dag, kasta en haug med deler, men om noen vil ha ett biiiillig g60 panser så skrik ut. h.b.o 200kr, litt småskavanker men er rett og fint.

 

Før og etter:

_MG_7398.jpg

 

_MG_7402.jpg

 

Så noen bilder av børsa :)

_MG_7338.jpg

 

_MG_7342.jpg

 

_MG_7356.jpg

 

_MG_7357.jpg

 

_MG_7364.jpg

 

_MG_7365.jpg

 

_MG_7372.jpg

 

_MG_7376.jpg

 

_MG_7380.jpg

 

_MG_7387.jpg

 

_MG_7389.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var corradoen rullet inn i garasjen igjen så i dag fikk dørene en liten overhaling :)

 

_MG_7420.jpg

 

Nye dørhåndtak og lås/lukke mekanisme.

Ny og gammel:

_MG_7425.jpg

 

_MG_7427.jpg

 

Shiny og fint.

Når man åpner dørene så kjennes det nesten som om døra ikke var lukket, for det "knettet" som du kjenner til vanlig når du drar i dørhåndtaken kjenner man knapt..digg :)

_MG_7432.jpg

 

_MG_7454.jpg

 

Loddet også ledningene til diodene for blinklyset på ene siden og:

_MG_7439.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for alle gratulasjoner :) veldig hyggelig å høre :)

 

nergy:

Her er ett bilde du ser det metalstykket montert:

IMG_5090.jpg

 

Som du sikkert skjønner så der det stykket sitter, satt det et rør som går bak og under gasspjeldet. Denne bare fjerner du, og som du også sikkert vet så ned i dette røret ved siden av blokka på førersiden går det en slange ned fra ett veivhus oppå blokka. Det filteret som følger med setter du der det veivhusvent. satt.

 

takker for svaret... ett spm til, en det filtret(?) som sitter oppå blokka? det går jo en slange ned fra den og på røret oxo. Ska æ ta av det filtret og lå hullet stå åpent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for svaret... ett spm til, en det filtret(?) som sitter oppå blokka? det går jo en slange ned fra den og på røret oxo. Ska æ ta av det filtret og lå hullet stå åpent?

 

du setter filteret oppå toppdekselet der, og røret den slangen går ned til blir jo fjernet når du tar på det blokkerings stykket.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår