Gå til innhold

Mitt lille Corrado "prosjekt"

Ranger emnet

acoupe

Skal jeg beholde fargen på bilen?  

107 stemmer

1. 1. Skal jeg beholde fargen på bilen?

• Ja, fargen du har er veldig fin
      39
    • nei, du har en kjedelig farge
      14
    • Kommer ann på hvilken farge du evnt lakker den om i
      55

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nydelige bilder. Jeg har abonert på denne tråden helt siden jeg først snakket i den i Juni 05 og har sett hvert innlegg siden det. Om ikke bilen har forandret seg like fort som man kanskje håper på når man begynner å følge med på en tråd, så har hele tiden tråden vært interesang fordi du legger ut bilde av hver minste ting. Om det ikke er noe som er forandret legger du ut bilder av bilen. Helt supert. Mange som har prosjektråder har mye å lære av denne tråden. Keep up the good work :) Nydelig bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, det var nå utrolig hyggelig å høre :)

Ja det har gått ganske treigt, men jeg har ikke hatt noen jobb hvor jeg har tjent så mye på, så da går det deretter, er ikke bare å bare å få jobb vedsiden av skole.

Planen var jo å få bilen ferdig denne sommeren, dvs hellakkering, men siden jeg fikk en sønn i februar så måtte jeg vente med lakkeringen. Jeg flyttet også 40 mil hjemme ifra i fjor sommer så jeg har ikke så mye tid nede med bilen, samt relativt dårlig råd da jeg har en del å betale på i måneded, som husleie, mat, bensin, kursene jeg tar, forsikringer osv..

Jeg prøver så godt jeg kan å legge ut så mange bilder jeg klarer, for vet selv at tråder uten bilder er noe av det kjipeste å kikke på, så selvom ikke alle bildene er like interessante, så er det hvertfall bedre enn haugevis med tekst :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Corradonald faktisk? Skal du fjerne emblemet bak og bytte det ut med det der? Hadde vært herlig frekt! Også Sintedonald hvor VW merket er :D

Synes navnet var litt morsomt jeg :)

Hadde vært tøft å bytta ut embelemet bak med det, men skal nok ike det. Skal få ett trykkeri til å lage klistremerke av tekst og donald som du ser på bildet, og så skal det festet nede på sideruta bak på begge sider :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag har jeg drevet sånn smått med bilen.

Har fått brettet opp kanten på bakskjermen, altså.."valset", på min egen måte..hehe..ble faktisk ganske bra!

Men jeg fikk ett problem når jeg skulle senke kjerra på ene sida, mer utdypende står her:

http://www.bilforumet.no/corrado/175297-f%E5r-ikke-bilen-lavere-p%E5-ene-siden.html

Driver også å fikser sideblinklyset på skjermen på passasjersiden foran, den funker ikke av en eller annen grunn, så har skiftet ledning osv.

Kjørte ut bilen i dag også, så tok noen bilder i samme slengen :)

_MG_2926.jpg

_MG_2933.jpg

_MG_2935.jpg

_MG_2941.jpg

_MG_2945.jpg

_MG_2967.jpg

_MG_2970.jpg

_MG_2971.jpg

_MG_2973.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar