Gå til innhold

Mitt lille Corrado "prosjekt"

Ranger emnet

acoupe

Skal jeg beholde fargen på bilen?  

107 stemmer

1. 1. Skal jeg beholde fargen på bilen?

• Ja, fargen du har er veldig fin
      39
    • nei, du har en kjedelig farge
      14
    • Kommer ann på hvilken farge du evnt lakker den om i
      55

Anbefalte innlegg

Ser hvertfall meget bra ut :)

Brukte ordentlig valseverktøy? Bretter du inn kanten bak? Veldig hard kant?

Brukte varmlufts pistol, en sterkt trebit og hammer :)

Kanskje ikke egnet metode for de som ikke skal hellakkere bilen, men kanten ble brettet inn fint :)

Kanten er ikke så veldig hard når du varmer den, så jeg klarte det fint!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Høres voldsomt ut hehe ;) Men så lenge det duger..

Skal hellakere bilen, men tror jeg skal få lånt meg en valse slik at jeg får bretta inn kanten. Har du noen bilder fra prosessen eller?

nei dessverre det har jeg ikke.

Men kan prøve å forklare.

Jeg varmet opp ca 10 cm av bretten inn om gangen, når den var relativt varm så la jeg plankebiten skrått oppover og ytterst på kanten av bretten innover og slo slik at bretten kom seg oppover.

Når jeg hadde panket noen ganger slik at kanten var relativt bretta oppover, tok jeg kun hammeren og slo bretten helt inn mot skjermen slik at den ligger prallelt inntil skjermen, loddrett oppover. Skjønner? hehe..

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
detta er det fineste jeg ever har sett. :hailvw

hvor mye hester å sånn sitter det i detta a?

det var da svært hyggelig å høre :)

Er ikke mye hest i bilen, men tipper kanskje 170-180?

Er 68mm ladehjul, frontmontert intercooler, eksos, åpent filter osv, så ikke så mye av trim på bilen nei :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du fortelle meg åssen du fikk av den servo reima for jeg har 68mm ladehjul å reim som jeg skulle montere men fikk ikke den reima av.hadde ikke sjangs i havnet en gang jeg..hehe

hehe, den klippet jeg bare av, har ikke hatt servo som har funket på lenge, så da var det ingen vits at reima var der.

Har skiftet servopumpe nå så da skal ny reim på. Du får nok spørre noen andre ;)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig pen og ikke minst CLEAN Corrado :):) Hva med aa lakkere senter av felgene i bilens farge?

Tusen takk for det :)

Har tenkt tanken, men jeg liker borbet felgene slik de er, eneste jeg skulle hatt er flate senterkopper, det gjør mye.

Veldig pen jetta du har også forresten, tror vi har relativt lik smak :D

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider