Gå til innhold

Mitt lille Corrado "prosjekt"

Ranger emnet

acoupe

Skal jeg beholde fargen på bilen?  

107 stemmer

1. 1. Skal jeg beholde fargen på bilen?

• Ja, fargen du har er veldig fin
      39
    • nei, du har en kjedelig farge
      14
    • Kommer ann på hvilken farge du evnt lakker den om i
      55

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Legger ut vinterfelgene til salgs da jeg ikke får bruk for de.

Det er 15" alu felger med så og si nye Nokian hakkapelita 4 dekk. (firkantpigg).

Felgene har en del sår osv, men skal være rette og fine, aldri hatt noen ulyder fra de. Dekkene har blitt kjørt på i 1/2 sessong, og fremstår som nye.

Noen intr? HBO 2500,-

IMG_2294.jpg

hkpl4_tuote_iso.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Det er ikke over 1 år siden siste update men ;)

Det skjer ikke mye nei, og grunnen til det er at jeg bor veldig langt unna bilen. Og så har jeg måtte prioritere litt div ting på octavian, samt at jeg ikke er i jobb for tiden da jeg er hjemmeværende pappa. Men i mai er det igang med jobb igjen så da regner jeg med at det skjer litt.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må få i stand radoen din til sommern da! Gleder meg til å se den =) Skulle fått igang et skikkelig VAG treff når det somres!

Jeg håper på å få den lakkert til sommeren, og kanskje ta den på prøveskilt evnt. Men alt er så usikkert pga økonomi, ferie osv.

Så vi får bare vente å se, hyggelig at du gleder deg til å se den :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 months later...