Gå til innhold

Mitt lille Corrado "prosjekt"

Ranger emnet

acoupe

Skal jeg beholde fargen på bilen?  

107 stemmer

1. 1. Skal jeg beholde fargen på bilen?

• Ja, fargen du har er veldig fin
      39
    • nei, du har en kjedelig farge
      14
    • Kommer ann på hvilken farge du evnt lakker den om i
      55

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Få gi lyd om du skal nedover en dag da, skjer mye i verkstedet mitt om dagen, kanskje du er heldig å får med deg første oppstart!? :)

det hadde vært gøy!

Men nå er jeg ikke oppdatert på corrado fronten lengre dessverre, har ikke vært på forumet her eller corradoclubnorwegen sitt på laaaang tid. Så har du begynte med motorprosjekt på din?:)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hadde vært gøy!

Men nå er jeg ikke oppdatert på corrado fronten lengre dessverre, har ikke vært på forumet her eller corradoclubnorwegen sitt på laaaang tid. Så har du begynte med motorprosjekt på din?:)

Ja, det er lenge siden jeg har sett noe til deg nå.

Fikk diagnose "død" på laderen, så det blei turbokonvertering på meg i vinter. Håper på å bli ferdig i løpet av mai.

- VW Corrado G60 -89

x Ford Sierra 2.0i CLX Stv. -92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får rope ut når du får kjærra nedover da..hadde vært moro og sett litt :) bor jo bare en knapp halvtime unna :)

det skal jeg gjøre :)

Hadde vært gøy å sett din superstrøkne corrado også, og tatt noen bilder av den også kanskje?

Er det forresten noen Corrado folk her som er intr i noen bilder av bilen sin når jeg flytter nedover eller?

For de som ikke vet det så driver jeg en del med fotografering, spesielt av bil. Sjekk tråden min: http://www.bilforumet.no/medlemmers-egne-bilder/147625-acoupe-s-bilder-flere-corvette-bora-18.html

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 1 month later...

så hyggelig å høre dere ser på dette som inspirasjon da :)

Håper det kan skje litt fremover nå, har flyttet til Horten og inntatt skolegang/studier. Og i borettslaget vi har kjøpt leilighet som forøvrig er helt nybygd, er det oppvarmet garasje under bakken. Så har ordnet meg 2 plasser der sånn at både Skodaen og Corradoen kan være der.

Så da håper jeg på å spare litt penger så jeg får satt på det siste som mangler, og kanskje i løpet av kommende sommer får lakkert den :)

Kanskje litt motivasjon kommer tilbake og, for den har vært litt laber :S

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så hyggelig å høre dere ser på dette som inspirasjon da :)

Håper det kan skje litt fremover nå, har flyttet til Horten og inntatt skolegang/studier. Og i borettslaget vi har kjøpt leilighet som forøvrig er helt nybygd, er det oppvarmet garasje under bakken. Så har ordnet meg 2 plasser der sånn at både Skodaen og Corradoen kan være der.

Så da håper jeg på å spare litt penger så jeg får satt på det siste som mangler, og kanskje i løpet av kommende sommer får lakkert den :)

Kanskje litt motivasjon kommer tilbake og, for den har vært litt laber :S

Hvor i Horten endte du opp? Del gjerne på motivasjonen om du finner noe.

- VW Corrado G60 -89

x Ford Sierra 2.0i CLX Stv. -92

Lenke til kommentar
Del på andre sider