Gå til innhold

Mitt lille Corrado "prosjekt"

Ranger emnet


acoupe

Skal jeg beholde fargen på bilen?  

107 stemmer

  1. 1. Skal jeg beholde fargen på bilen?

    • Ja, fargen du har er veldig fin
      39
    • nei, du har en kjedelig farge
      14
    • Kommer ann på hvilken farge du evnt lakker den om i
      55


Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei... Innboksen din er full. Men jeg skal ha dumpen din hvis ikke han andre skal ha den:) Bare send meg en PM hvis jeg kan ta den, så får du adressen min:)

Tømt inboxen nuh !

Men får jeg ikke svar fra han inne 8.arpil går dumpen videre til deg ;)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut dette ja! :D

Fått på noe sommersko enda da?

Savner bilder av bilen jeg? Ikke bare innvendig og motor :D

 

Keep on going strong

Har ikke sommerhjul, må få kjøpt meg til sommeren en gang.

Men slenger ut noen bilder av bilen, fronten er fryktelig lurvete siden rs ad-onen ikke er montert, pluss at bilen er fælt møkkete !

Setter på rs fangern til streetmeet, og så får jeg embelemfri grill og grillist om ett par uker :)

 

uferdig og stygg front :

DSCF0028.jpg

 

"og så har jeg sprettrompe"

DSCF0015.jpg

 

Meg og dama mi :

DSCF0002.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bildet var så sinnsykt stemningsfullt........ følelser mann!

Hvor ble det tatt? vil også lage ett slikt bilde hehe dødsbra det der med dugg/dråper på bilen... gir ett inntrykk får en si.

 

 

tatt på vignesvika i lillehammer tenker jeg..

 

bra bilder stian, åssen kamera har du brukt?!? sykt bra kvalitet på bildene!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tatt på vignesvika i lillehammer tenker jeg..

 

bra bilder stian, åssen kamera har du brukt?!? sykt bra kvalitet på bildene!

 

Ser faktisk ut som om han sitter ved havet :D nice hehe... må ta meg en tur til vingnesvika selv jeg az... kanskje vi skulle ha vært flere der en gang å hatt en liten foto session? jeg kan ta bilder siden bilen min åpenbart ikke er noe særlig å se på enda hehehehe *venter på skattepenga* :)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser faktisk ut som om han sitter ved havet :D nice hehe... må ta meg en tur til vingnesvika selv jeg az... kanskje vi skulle ha vært flere der en gang å hatt en liten foto session? jeg kan ta bilder siden bilen min åpenbart ikke er noe særlig å se på enda hehehehe *venter på skattepenga* :)

 

 

er med jeg.. hehe!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er med jeg.. hehe!

 

Men jeg vil helst vente til jeg kan sette på sommerdekka :blush:

Så bra ut i begynnelsen av uka og jeg hadde planer om å bytte om fra råtøffe 14" til råtøffe 14" på onsdag men tror du ikke det begynte å snø duh.... skikkelig... og det snør enda :S motherfucking vinter :(Dombås er ikke stedet for en 4x4 mann som nettopp har ordna seg golf fwd hehehe

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi må ta en photosession en gang da ;)

 

Kameraet jeg brukte er ett jeg lånte på skolen, ikke verre en digital speilreflex cam :D blir syk kvalitet, og så e det drit fett med manuell fokus justering, blir bilder av en helt annen grad !

Det bildet av meg og bilen er fra en skoleoppgave jeg driver med nå forresten...

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi må ta en photosession en gang da ;)

 

Kameraet jeg brukte er ett jeg lånte på skolen, ikke verre en digital speilreflex cam :D blir syk kvalitet, og så e det drit fett med manuell fokus justering, blir bilder av en helt annen grad !

Det bildet av meg og bilen er fra en skoleoppgave jeg driver med nå forresten...

 

 

Får du lånt det seinere og ? :D

Uansett... det bildet skulle ha vært publisert ett eller annet sted... :)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår