Gå til innhold

Mitt lille Corrado "prosjekt"

Ranger emnet


acoupe

Skal jeg beholde fargen på bilen?  

107 stemmer

  1. 1. Skal jeg beholde fargen på bilen?

    • Ja, fargen du har er veldig fin
      39
    • nei, du har en kjedelig farge
      14
    • Kommer ann på hvilken farge du evnt lakker den om i
      55


Anbefalte innlegg

bra prosjekt.

men har du to filter på veivhusventilasjonen??? ett før og ein etter catch tanken?? koffor??

 

kor har du fått tak i dei blåe slangana som går til catch tanken??

 

og forresten så kan det smelle viss du starter bilen :rolleyes:

 

jeg har ett luftfilter til catchtanken, og ett til tomgangsregulatoren.

Får håpe det ikke smeller etter jeg har satt på de gummipakningene :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ska montere catchtanken ett annet sted, men det ska jeg gjøre til slutt.

Det som jeg har gjort er å fixa lekk på adapteren inn til radiatoren, grunnet beholderen til spylervekse og servoolje, pusset og fixet batteridekselet og varmeskjoldet til luftfilteret, prøvemontert luftfilter løsningen, montert tilbake diverse rør,batteri etc.

Prøver å bli ferdig med det meste i morgen, mangler en slange til luftfilter løsningen og noen andre småting.

Det som skjer i morgen er da å montere luftfilter, rense og montere tilbake tomgangsregulatoren(reroute), ordne monteringen av catch tanken, eksosen slår litt oppi under ett sted som ska fixes, slakke litt på gassvaieren for gassen henger seg litt opp (må dra ut pedalen fra baksiden for å få ned turtallet av og til), prøve å tette litt lekk på eksoen med pasta.....mer kommer jeg ikke på i farta.

Bilder :

helgeprosjekt036.jpg

 

helgeprosjekt040.jpg

 

helgeprosjekt044.jpg

 

helgeprosjekt048.jpg

 

helgeprosjekt042.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøffeste motorrommet på lenge hehe

Men du...forgive me men..hvor er dumpern?

Edit....sorry ser du har skrevet Soon etc på underskriften din :P

da reformulerer jeg litt.... når ?

Takker :D litt småting igjen nå så da blir det bra !

Dumpen solgte jeg til en kar på forumet her.

Mandel fant en svensk side på nettet der dem solgte greddy type S dump grisebillig, er sånn lyd den lager jeg alltid har hatt lyst på, så når jeg får non penger så bestiller jeg den ;)

Vurderer litt å ta ut feriepengene mine nå så jeg får kjøpt den, for er så kjett å kjøre uten dump, men time will show. Får grill og grillist på tirsdag eller onsdag neste uka så da får jeg fokusere litt på utseende litt, få satt på fronten i samme slengen og !

 

Send meg en mld når du er nedover att da, så kan vi slå av en prat i det forhåpentligvis gode sommerværet ;)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blei knallfint i motor-rommet nå.

 

ta av toppdekselet og innsuget så kan jeg sandblåse det for deg en dag : )

 

Får ta det en helg, lars har kjøpt seg sandblåse utstyr, så tror kanskje vi sku ta begge våres toppdeskler sammen ell no...men venter litt med det tror jeg ;)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandel fant en svensk side på nettet der dem solgte greddy type S dump grisebillig, er sånn lyd den lager jeg alltid har hatt lyst på....

 

Hvilken lyd lager denne? Må nesten ha meg ny jeg og,min lekker som ei sil,og gidder ikke prøve å fikse den heller.. Tenkte jeg skulle fjerne den,men den skaper mye blæst,og det liker vi.. Hehe..

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken lyd lager denne? Må nesten ha meg ny jeg og,min lekker som ei sil,og gidder ikke prøve å fikse den heller.. Tenkte jeg skulle fjerne den,men den skaper mye blæst,og det liker vi.. Hehe..

jeg har en lydfil på en annen data, kan prøve å få lagt ut den....vakker lyd :D

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg kjøpt 5 liter 15w40 olje fra valvoline, oljefilter, fått en ny del som ble ødelagt, rensa tomgangsregulatoren og alle luftfilterne mine.

Så da får jeg nok bilen ut av garasjen i kveld....JIPPI :D

 

Er fremdels litt små greier igjen i motoren, men det tenker jeg at jeg tar til helga eller noe.

 

oljefilter

helgeprosjekt051.jpg

olje

helgeprosjekt050.jpg

ny (brukt) del

helgeprosjekt049.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår