Gå til innhold

Mitt lille Corrado "prosjekt"

Ranger emnet


acoupe

Skal jeg beholde fargen på bilen?  

107 stemmer

  1. 1. Skal jeg beholde fargen på bilen?

    • Ja, fargen du har er veldig fin
      39
    • nei, du har en kjedelig farge
      14
    • Kommer ann på hvilken farge du evnt lakker den om i
      55


Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjører dere virkelig lenger enn 6mnd uten å skifte olje? skifter 3 ganger i året jeg hvis bilen blir vinterkjørt og 2 hvis ikkje!

Har ikke hatt bilen svært lenge jeg så har ikke fått inn noen rutine enda, men var jo enkelt å skifte så tror det blir oftere skift enn hver 6. mnd ;)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant ut jeg måtte lage meg nytt varmeskjold, som var høyere, bedre utførelse og bedre festet. Brukte "gulvet" fra den gamle varmeskjoldet og lagde ny sidevegg mot dynamo, g-lader osv.

Har bare lagd og kutta ut grovarbeidet, så nå skal jeg bare pusse litt og få kjøpt gummilister til å trekke kantene med. Har ikke tilgang på noe bra utstyr så helt fint i kantene blir det ikke, men det skal gummilistene dekke ;)

Noen bilder fra hittil gjort arbeid :

 

Skissert og klippet ut en del fra stor plate :

helgeprosjekt054.jpg

 

Prøvemontert :

helgeprosjekt055.jpg

 

Klart for finpussing (ja jeg vet at skruene ble litt skeive) :

helgeprosjekt057.jpg

 

Festebraketten :

helgeprosjekt063.jpg

 

 

Flere bilder kommer i morgen !

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har jeg fått henta og kjøpt noen deler.

På bildet er det avbildet det jeg har skaffet, som da er :

Greddy type S dumpventil

Bensinfilter

Delen jeg manglet til radiatoren

Servoolje

Bremseveske

Frostveske

slangeklemmer

 

100_2118.jpg

 

Så nå er det ned i garasjen, montere,fylle og deretter rulle :D

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm nai, kun sveiserene på vargstad..

 

drar du bort dit en dag og tar med dumpen, lager de garantert adapter til deg..går jævlig fort for de har cnc (?) maskin som freser ut adapteren, og det eneste de må gjøre da er og sveise på en liten rørtapp på adapteren..

gjør de sikkert fort som svineri..er jo tross alt ikke mye jobb hvis en har det rette utstyret..

 

og ja..vi har forresten heldags matte i morra..

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt meg embelemfri grill og grillist, men typisk min flaks så gikk jo det ikke bra. Orker ikke å forklare.. men jeg har hvertfall fått tilsendt grillista, men det var IKKE slik jeg ville ha, det var typen badlook som du ser øverst i høyre hjørnet på bildet nede her.

7%20TILBEH%D8R%20copy.jpg

 

Jeg ville egentlig ikke ha badlook men en helt vanlig rett list, men hva synes dere ?

Skal jeg sende lista tilbake og få annen en eller skal jeg montere den jeg har motatt med den embelemfrie grillen jeg forhåpentligvis får snart ??

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår