Gå til innhold

Mitt lille Corrado "prosjekt"

Ranger emnet


acoupe

Skal jeg beholde fargen på bilen?  

107 stemmer

  1. 1. Skal jeg beholde fargen på bilen?

    • Ja, fargen du har er veldig fin
      39
    • nei, du har en kjedelig farge
      14
    • Kommer ann på hvilken farge du evnt lakker den om i
      55


Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt meg embelemfri grill og grillist, men typisk min flaks så gikk jo det ikke bra. Orker ikke å forklare.. men jeg har hvertfall fått tilsendt grillista, men det var IKKE slik jeg ville ha, det var typen badlook som du ser øverst i høyre hjørnet på bildet nede her.

7%20TILBEH%D8R%20copy.jpg

 

Jeg ville egentlig ikke ha badlook men en helt vanlig rett list, men hva synes dere ?

Skal jeg sende lista tilbake og få annen en eller skal jeg montere den jeg har motatt med den embelemfrie grillen jeg forhåpentligvis får snart ??

 

 

Har ikke sett altfor mange corradoer med Bad Look list.. Syns du skal gå for den!

 

Bestillt hos Tuning.no?!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ikke sett altfor mange corradoer med Bad Look list.. Syns du skal gå for den!

 

Bestillt hos Tuning.no?!

Nei har bestillt hos trollhifi.

Men det er sant det du sier at det ikke er ofte du ser corrado med badlook, men er ikke helt sikker på om jeg liker badlook på disse bilene.

Dessuten får den ikke fronten min til å slik ut jeg vil.

Slik vil jeg at fronten min skal se ut :

getimage.php3?url=http%3A%2F%2Fbilder.carstyling.org%2Fri%2Fcorrado_g.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har bestillt hos trollhifi.

Men det er sant det du sier at det ikke er ofte du ser corrado med badlook, men er ikke helt sikker på om jeg liker badlook på disse bilene.

Dessuten får den ikke fronten min til å slik ut jeg vil.

Slik vil jeg at fronten min skal se ut :

getimage.php3?url=http%3A%2F%2Fbilder.carstyling.org%2Fri%2Fcorrado_g.jpg

 

 

Hmm.. hehe.. Jeg ville hvertfall gått for badlook :D men, thats me.. hehe. Sett det på de siste bilene..

 

Var pent det der å, men gjør det du selv vil, ikke gjør ting etter andres meninger! :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke har sendt den tilbake, monter den, uten og skru den fast, ta et bilde? så kan folk få se hvordan det blir? (selvom jeg synes det er finest uten, tror jeg da, hakke sett noe anna)

 

Prøvemonterte den og det så jo "greit" ut, men det jeg stussa svært på at den gikk ikke helt ut på sidene av lyktene, litt av lykteglasset syntes på siden av lista. Det likte jeg ikke...drar hjem straks så da kan jeg ta ett bilde !

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fester du den på grillen eller panseret??

viss du skaffer deg vanlig grill list og bygger den om til bad-look da får du vekk det "tomrommet" mellom lista og skjerm

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fester du den på grillen eller panseret??

viss du skaffer deg vanlig grill list og bygger den om til bad-look da får du vekk det "tomrommet" mellom lista og skjerm

fester den rett over grillen, men ikke i panseret.

Men jeg vil uansett ikke ha badlook, så sender den tilbake og bestiller vanlig grillist !

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville droppa den bad-looken asså, synes ikke særlig om den.. Det er jo smak og behag, men jeg ville gått for rieger sin med 3 riller og innebygd list som min

P3170002.JPG

er akkruatt den grillen jeg skulle ha...men !

Mye betalte du for din? og hvor fikk du tak i den?

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skaffa den gjennom powerzone-lars, fikkd en litt billigere, 800,-, men er ikke så mye dyrere vanlig tror jeg... 1200-1300 vel... tuning.no og styling-tech.no skaffer vel også, sistnevnte anbefales høyt!

 

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skaffa den gjennom powerzone-lars, fikkd en litt billigere, 800,-, men er ikke så mye dyrere vanlig tror jeg... 1200-1300 vel... tuning.no og styling-tech.no skaffer vel også, sistnevnte anbefales høyt!

du skaffer vel ikke for 800,- til meg da ?? ;):D

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår