Gå til innhold

Mitt lille Corrado "prosjekt"

Ranger emnet


acoupe

Skal jeg beholde fargen på bilen?  

107 stemmer

  1. 1. Skal jeg beholde fargen på bilen?

    • Ja, fargen du har er veldig fin
      39
    • nei, du har en kjedelig farge
      14
    • Kommer ann på hvilken farge du evnt lakker den om i
      55


Anbefalte innlegg

snart ferdig, noen målere til,nye dørtrekk og pedaler så begynner det å bli bra;)

Sku gjerne hatt skinninteriør men det får evnt komme senere...ikke at jeg tror jeg kommer til å får råd uansett:)

Her er hvertfall noen bilder :

 

interior01.jpg

 

interior02.jpg

 

interior03.jpg

 

interior04.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har fått montert dumpventil nå, fikk sveisa monteringsfester på en rør med bøy, fikk da i samme slengen sveisa inn rør på samme rørbøyen der jeg får koblet isv på.

Siden noen har spurt meg om hvordan jeg monterte dumpen så kommer en kort beskrivelse her hvordan jeg monteringerte den nye dumpen :

Lyden var forøvrig herlig!!

 

Slik ser røret ut jeg fikk sveisa. 2" rør med 45 graders bøy.

Med monteringsflens for greddy type S dump og rør inn for isv.

d6.jpg

d5.jpg

 

Kutt røret som går fra IC til innug og sett på silikonslange på hver side, kutt av en bit på orignal røret slik at røret med dumpen på passer mellom.

d2.jpg

d1.jpg

 

Trekk røret med dumpen på inn i silikonslangene og stram til slangeklemmene slik at det blir helt tett.

d4.jpg

d3.jpg

 

Monter dumpen, koble til vakum og tut og kjør ;)

d7.jpg

 

 

Noen har også spurt om hva jeg gjør med røret som går til høyre innsug på g-lader når jeg har satt på filter der, det røret bare fjernes slik at returen står åpen. Det jeg har funnet ut er hvis du monterer dumpen på samme måte som meg, så får du mere lyd av den hvis du kobler på en slange med litt lengde under ved returen.

Legger ut en filmsnutt snart med lyden av dumpen :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki...

 

interiøret var fint installert.... men vet ikke helt om jeg likte sølvfargen du har lakkert i... men det er jo smak og behag.

 

har du montert tv'n rett forran luftinga? har du tatt vekk luftinga? er det fastmontert skjerm?

Mange som sikkert mener det er litt overkill med sølvfargen, men thats the way i like it :D

Montert skjermen rett foran luftinga ja, har sperret det slik at det ikke kommer luft ut der.

Lagde en festeløsning der så den er skrudd fast.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå lest gjennom 20 sider og er imponert over fremdriften siden du kaller det langtidsprosjekt. Hvilke farge skal du gå for i lakken?

jo takktakk :)

Har ikke helt bestemt meg for fargen enda, kommer jo ann på hva jeg har råd til.

Men fargen jeg liker best er f.eks eye candy red, mauritsius blå, rs blå og den litt spesielle sølvgrå fargen man for orginalt på audi rs2, tror det er litt blåskjær i den.

Har jeg råd så blir det en disse fargene tror jeg.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg montert batteriet bak men har ikke festet det skikkelig enda, men funka fint å starte bilen hvertfall ;)

Har også montert luftfilter dit jeg hadde batteriet, men mangler en adapter på den siden av g-lader så den sitter ikke skikkeli.

Har tatt bilder når jeg drev på og fixa så sak få lagt dem ut i løpet av kvelden.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legger ut bilder fra montering av batteri bak, har fremdeles ikke fått festa batteriet skikkeli bak, så det legger ut bilder av det etter det blir gjort !

 

b1.jpg

 

b2.jpg

 

b3.jpg

 

b5.jpg

 

b4.jpg

 

b6.jpg

 

b7.jpg

 

b8.jpg

 

b9.jpg

 

b10.jpg

 

b11.jpg

 

Skal lage nytt og bedre varmseskjold, og luftfilteret kommer lengre ned ved lykta når jeg får ny adapter inn til g-lader!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår