Gå til innhold

Mitt lille Corrado "prosjekt"

Ranger emnet

acoupe

Skal jeg beholde fargen på bilen?  

107 stemmer

1. 1. Skal jeg beholde fargen på bilen?

• Ja, fargen du har er veldig fin
      39
    • nei, du har en kjedelig farge
      14
    • Kommer ann på hvilken farge du evnt lakker den om i
      55

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nå har jeg ett lite dilemma her folkens.

Skal jeg kjøpe meg justerbart senkesett eller nye felger ?

Trenger forsåvidt nye sommerfelger siden jeg kjører på piggfri vinterhjul nå, men nå har ene demperen fucka seg bak og da burde jeg ha en ny demper.

Men siden den er senket med ett merke jeg er usikker på hva er så fornemmer jeg litt træl med å få tak i en stk av samme slag, så hvorfor da ikke klemme til å kjøpe 4 stk nye justerbare når jeg sikkert en gang i tiden hadde kjøpt det uansett.

Hva ville dere valgt ? felgene jeg har sett på og senkesettet ligger i samme prisklasse !

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe var vanskelig valg det der ja..

du trenger vel felger :)

går det ikke og fikse bakdempern heller assa?

trenger felger ja, men funker jo å kjøre med de jeg har.

Demperen bak prøvde vi jo å fixe men funka dårlig, og hørt litt rundt om noen får tak i 2 stk justerbare dempere kun bak.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har to stk brukte bakdempere du kan kjøpe, kan få me fjærer og... Så får du vertfal råd til freshe felger til sommeren! Send meg ein PM så får du de billig hvis du er interesert.

det som også er litt av greia er at jeg kommer til å investere i non skikkeli felger muligens i løpet av sommeren eller til neste sommeren, så om jeg ska gidde å bruke penger på felger akkuratt nå er også ett dilemma.

Men ska huske på det med demperne så sier jeg ifra om jeg er intr :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått helt knipsedilla i det siste så har tatt enda fler bilder :D

Nok en gang kun av bakdelen av bilen og ikke foran, men fronten er så ækkel stygg så venter med det til rs-fangern er på att.

utsikt2.jpg

utsikt.jpg

landskap4.jpg

landskap2.jpg

landskap.jpg

gresset er grønt i Lillehammer ja :rolleyes:

bil_grnn.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NO begynner det å komme seg. mangler bare grillen no så har du det:):):):)

forresetn. GO for senkesett:)

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag acoupe..

Trenger litt 'hjelp'. Må finne ut hvor mye plass det er bak eksosmanifolden din,og om jeg har like god plass. Har kjøpt meg snurbokit,og må derfor vite om det er like god plass på Golf som i Corradoen,da kitet egentlig er til Corrado.

Hvis du hadde gidda og tatt et bilde sånn på skrått ned bak der,så jeg får sett om du har bedre plass eller ei. Kan også gjøre det på den enkle måten,å stikke et måleband ned der,og måle fra eksosmanifolden og rett bak i torpedoveggen.

Håper du gidder å gjøre dette,så jeg får forberedt meg på litt sleggebruk i tilfelle det blir trangt hos meg. ;)

NIIIIICE motorrom nå altså,men pass deg,jeg kommer for fullt og skal gi deg en real konkurranse etterhvert her :)

mvh

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag acoupe..

Trenger litt 'hjelp'. Må finne ut hvor mye plass det er bak eksosmanifolden din,og om jeg har like god plass. Har kjøpt meg snurbokit,og må derfor vite om det er like god plass på Golf som i Corradoen,da kitet egentlig er til Corrado.

Hvis du hadde gidda og tatt et bilde sånn på skrått ned bak der,så jeg får sett om du har bedre plass eller ei. Kan også gjøre det på den enkle måten,å stikke et måleband ned der,og måle fra eksosmanifolden og rett bak i torpedoveggen.

Håper du gidder å gjøre dette,så jeg får forberedt meg på litt sleggebruk i tilfelle det blir trangt hos meg. ;)

NIIIIICE motorrom nå altså,men pass deg,jeg kommer for fullt og skal gi deg en real konkurranse etterhvert her :)

mvh

Kan prøve på det vettu !

Du slår meg helt sikkert..hehe..men skal nok bli bedre etter hvert skarru sjå, men istede for å konkurrere så kan vi jo heller samarbeide vettu :)

Er det rotex lader du har på bilen nå ?

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider