Gå til innhold

Mitt lille Corrado "prosjekt"

Ranger emnet


acoupe

Skal jeg beholde fargen på bilen?  

107 stemmer

  1. 1. Skal jeg beholde fargen på bilen?

    • Ja, fargen du har er veldig fin
      39
    • nei, du har en kjedelig farge
      14
    • Kommer ann på hvilken farge du evnt lakker den om i
      55


Anbefalte innlegg

jo takktakk, viktig å ha det litt ryddig.

Vart litt sint her i går, for var på høistad en tur og sjekka prisen på en føler, så måtte han ene som jobber der komme ut å se i motoren min for å finne ut hvilken del det var. Og han fyren var han arrogante typen som kjører mercedes og er drosjesjåfør, hvis du skjønner hvem ?

Hvertfall så kikka han i motoren min og sa "hva faen er det med alle de røra og dritten da? har du liksom bruk for det?hvor mye gamp er det i detta da?"

Fader så irritert jeg ble da, fikk lyst til gi han en liten vaffel på tygga der ass, got damned prick !!!

 

Men hvertfall, du får ha en god tur til tyrkia hvis vi ikke snakkes før den tid :D

 

 

hmm..... la meg gjette.... bugge? :D hehe

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jo takktakk, viktig å ha det litt ryddig.

Vart litt sint her i går, for var på høistad en tur og sjekka prisen på en føler, så måtte han ene som jobber der komme ut å se i motoren min for å finne ut hvilken del det var. Og han fyren var han arrogante typen som kjører mercedes og er drosjesjåfør, hvis du skjønner hvem ?

Hvertfall så kikka han i motoren min og sa "hva faen er det med alle de røra og dritten da? har du liksom bruk for det?hvor mye gamp er det i detta da?"

Fader så irritert jeg ble da, fikk lyst til gi han en liten vaffel på tygga der ass, got damned prick !!!

 

Men hvertfall, du får ha en god tur til tyrkia hvis vi ikke snakkes før den tid :D

 

 

fy faen, vet akkurat hvem du mener..

han har jeg heller aldri likt..

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skiftet vakumslange fra innsug til hjernen i dag, nå lader bilen min bedre så var en liten lekk på slangen som var der ja.

Noen få bilder:

 

Kjøpte bra med vakumslanger, greit å ha liggenes litt og :

vb01.jpg

 

Hjernen ute :

vb02.jpg

 

Du vet at hjernen er avhenging at denne slangen er nøyaktig 1000 mm og har rette innvendig diameter for at bilen skal gå optimalt?

 

Dette er slangen som går til mapsensoren.

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at hjernen er avhenging at denne slangen er nøyaktig 1000 mm og har rette innvendig diameter for at bilen skal gå optimalt?

 

Dette er slangen som går til mapsensoren.

det visste jeg ikke du, fikk vite at den skulle være akkuratt 1000mm men trodde det var bare lengden jeg måtte ha på slangen for å få den fra a til b.

Tror jeg skal ta ut hjernen og slangen igjen å måle riktig jeg, mulig jeg kanskje må ha en litt mindre diameter på slangen og.

Tusen takk for at du sier ifra :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

chicken Derfor jeg sa du skulle kjøpe denne på VAG. Koster ikke mange kr å kjøpe der oppe, og da får du riktig dim alle veier. :chicken:

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmf. synes nesten du kunne ta noen GODE bilder av bilen min en dag og! trengs, har bare slik shitty 1000,- digicam som er 2 år gammelt jeg så :(

ordner seg det !

Kameraet jeg bruker er ikke så superbra, det er heller ikke mitt.

Lånt det fra gausdal vgs leeenge nå, og akter ikke å gi det tilbake før det etterlyses, noe det ikke har blitt enda..hehe..

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei ikke mye, venter på at han jeg ska kjøpe felger av får ut fingern...så forhåpentligvis så blir det 9x16 foran og bak på meg snart, det gleder jeg meg til !

Har i dag tatt av taktrekket og skal trekke om dette, kjøpt stoff i dag som skal trekkes med, synes dette stoffet var litt dyrt faktisk....129,- per meter.

Jeg har også i dag bestil den lille foringen som er rundt "kroken" til gassvaieren i hullet på pedalen, da den jeg har er litt gåen så vaieren detter ut.

 

Legger ut noen bilder senere i dag av trekking av taktrekk og litt diverse !

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble veldig fasinert av lakkeringen av detaljene inni bilen...

Men hvordan var lakkeprosessen?

 

avfettet du bare delene og lakket dem med spraylakk, eller grunnet og pusset du dem først og slikt?`

 

Tenker på å gjøre det samme i min bil. for det ser så dafft ut der...

Jeg tror det er noe gass i forruskeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår