Gå til innhold

Mitt lille Corrado "prosjekt"

Ranger emnet


acoupe

Skal jeg beholde fargen på bilen?  

107 stemmer

  1. 1. Skal jeg beholde fargen på bilen?

    • Ja, fargen du har er veldig fin
      39
    • nei, du har en kjedelig farge
      14
    • Kommer ann på hvilken farge du evnt lakker den om i
      55


Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan er det du ahr gjordt det med returrøret ditt igjen, latt det gå inn på røret fra det andre filteret? bare lurer egentlig...

 

returrøret har jeg fjernet, og så har jeg koblet til en slange som bare spyr ut lufta i friluft. Fant ut jo lengre slange jeg koblet på det returhullet dess mer lyd kommer det ut av dumpventilen!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke hvor mye du har lyst å satse på motorommet men ett lite tips til kan være å lage noen gule detaljer mot det blå...gul-blå er har kraftige kontraster og jeg tror det kunne gitt en meget kul look

 

så ikke innlegget ditt før nå jeg !

Men jeg har faktisk tenkt på det du sier, themen jeg bruker nå er hovedsaklig blå, krom og alu!

Har faktisk vurdert å ta noe i gult, men hva ?

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

returrøret har jeg fjernet, og så har jeg koblet til en slange som bare spyr ut lufta i friluft. Fant ut jo lengre slange jeg koblet på det returhullet dess mer lyd kommer det ut av dumpventilen!

Du har ikke koblet av returspjellet? Men hva med at returspjellet aldri er helt lukket da, vil bli en lekkasje for ladeluft da, eller hva?

 

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

returrøret har jeg fjernet, og så har jeg koblet til en slange som bare spyr ut lufta i friluft. Fant ut jo lengre slange jeg koblet på det returhullet dess mer lyd kommer det ut av dumpventilen!

 

Når du har tatt bort returrøret, trenger du ikke dumpventilen. Lyden som kommer fra returspjeldet er veeeeldig lik.

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

annen farge på bilen med tribals på siden ? å tak spoiler ? .. men bilen er jævli fet ut, er det ikke max knotete å drive å skru i motorrommet? det er da så forbanna lite ut. hehe

 

tribals = :fuckme2: heyyou

Slik var det med den saken :)

 

Men trangt og trangt, kan ikke si det. Det var veldig trangt i audi coupe 20v`n jeg hadde, så i forhold til den så er det ikke veldig trangt i corradoen.

Men det funker greit for en mindre flink hobbymekker som meg å drive oppi der :D

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fått meg nytt dørhåndtak på førersiden, betalte i overkant av 600,- for ett nytt ett på VAG forhandler.

 

100_5959.jpg

 

Gamelt og nytt håndtak:

100_5964.jpg

 

Driv å lager meg festeløsning for grill og grillista, så det blir enkelt å ta den av og på. Lagde denne festebiten for å teste :

100_5948.jpg

 

Men endte opp i blodig alvor for at jeg sku forstå at jeg måtte bruke litt tjukkere metall.

100_5953.jpg

 

OG SÅ TIL DET BESTE :D

En pakke med følgende deler mottar jeg forhåpentligvis innen ett par uker :

 

Innsug, toppdeksel og manifold i chrome :thumb

a0_3.jpg

 

75_3.jpg

 

8d_3.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nesten så hovedpulsåra gikk jo :O..

bestilt deg mer chromedeler?

Fy faen, du må få deg gjennomsiktig panser snart :D

 

ja noen deler til ble det da :)

Du får ta av non deler i din bil og, så tar du det med til meg til uka så autosoler vi litt :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår