Gå til innhold

Mitt lille Corrado "prosjekt"

Ranger emnet


acoupe

Skal jeg beholde fargen på bilen?  

107 stemmer

  1. 1. Skal jeg beholde fargen på bilen?

    • Ja, fargen du har er veldig fin
      39
    • nei, du har en kjedelig farge
      14
    • Kommer ann på hvilken farge du evnt lakker den om i
      55


Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kansje på tide med noen andre felger snart.. Min mening.. Men ellers er bilen TOIT! Håper u tar bilder når u skal montere ryggesenor osv osv....

 

ja felger kommer når jeg har penger til det, for meg er det viktigere at bilen fungere maskinelt bra enn hvordan bilen ser ut. Derfor har jeg brukt mest penger på å få bilen i bedre stand.

Men når alt er som det skal, så går penga på skjønnheten!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja felger kommer når jeg har penger til det, for meg er det viktigere at bilen fungere maskinelt bra enn hvordan bilen ser ut. Derfor har jeg brukt mest penger på å få bilen i bedre stand.

Men når alt er som det skal, så går penga på skjønnheten!

 

Jeg skjønner deg jeg ass.. men felger er OXO viktig.. Men keep up the good work boy.. er u fornøyd med rs2 fangeren din?? hvor mye kjøpe du grill å lista de for?

Snart begynner Singh Supremes Corrado Projekt.;)

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg jeg ass.. men felger er OXO viktig.. Men keep up the good work boy.. er u fornøyd med rs2 fangeren din?? hvor mye kjøpe du grill å lista de for?

Snart begynner Singh Supremes Corrado Projekt.;)

jeg hater rs-fangern min, for det er en ad-on, pluss at den er herpa og stygg, så blir nok hel fanger etter hvert!

Kjøpte grill og grillist fra ebay, betalte 142,- usd!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nice.. Men hvor mye betalte du i frakt???? ey har u no peil på om noen som trenger anlegg eller???? skal selge nesten ubrukt anlegg..

 

den prisen var inkl frakt.

Jeg skal ha anlegg, men det er det siste i lista mi. Du får legge det ut på kjøp/salg greiene her på forumet !

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant ut jeg måtte lage meg nytt varmeskjold, som var høyere, bedre utførelse og bedre festet. Brukte "gulvet" fra den gamle varmeskjoldet og lagde ny sidevegg mot dynamo, g-lader osv.

Har bare lagd og kutta ut grovarbeidet, så nå skal jeg bare pusse litt og få kjøpt gummilister til å trekke kantene med. Har ikke tilgang på noe bra utstyr så helt fint i kantene blir det ikke, men det skal gummilistene dekke ;)

Noen bilder fra hittil gjort arbeid :

 

Skissert og klippet ut en del fra stor plate :

helgeprosjekt054.jpg

 

 

Lite spørsmål:

Hva slags stål brukte du på detta varmeskjoldet?

[ ] 98' BMW E46 M-Optic

[x] 90' VW Passat GL 1,8i

[x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak)

[x] 87' VW Golf GL 1,8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant ut jeg måtte lage meg nytt varmeskjold, som var høyere, bedre utførelse og bedre festet. Brukte "gulvet" fra den gamle varmeskjoldet og lagde ny sidevegg mot dynamo, g-lader osv.

Har bare lagd og kutta ut grovarbeidet, så nå skal jeg bare pusse litt og få kjøpt gummilister til å trekke kantene med. Har ikke tilgang på noe bra utstyr så helt fint i kantene blir det ikke, men det skal gummilistene dekke ;)

Noen bilder fra hittil gjort arbeid :

 

Skissert og klippet ut en del fra stor plate :

helgeprosjekt054.jpg

 

 

Lite spørsmål:

Hva slags stål brukte du på detta varmeskjoldet?

 

aner ikke hva det heter jeg, men er det du ser avbildet der. Er ganske bøyelig ihvertfall.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er det som driver deg til å gjøre så mye pirk arbeid på bilen din. Tøft er det, men folk legger liksom ikke merke til at du har laga nytt glass på grøftelyktene f.eks. Eller er det bare noe i sjæla di som liker det?!?! Det er ihvertfall ganske interessant :) :pray

 

 

blir vel som hos meg tenker jeg...

 

 

jeg og driver med slik småplukk.. ikke for å ha noe å skryte av, men for å ha noe å gjøre, og gjøre noe jeg synes er fint selv..

 

no show no go! only pure fun

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår