Gå til innhold

Mitt lille Corrado "prosjekt"

Ranger emnet


acoupe

Skal jeg beholde fargen på bilen?  

107 stemmer

  1. 1. Skal jeg beholde fargen på bilen?

    • Ja, fargen du har er veldig fin
      39
    • nei, du har en kjedelig farge
      14
    • Kommer ann på hvilken farge du evnt lakker den om i
      55


Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Våtslipepapir 400-600-800-1000-1200-2000

 

Poleringssett fra Clas Ohlson 189,-

 

http://www.clasohlson.no/shop/store/main.asp?COSID=07BFA7496E924B0E98A9B12F97AFD789334499&CatPath=Eq0q163q178q359&IsCampaign=N&WAGID=11789&NoCache=8%2F8%2F2005+10%3A30%3A18+PM&SelectedWAG=11789#q11789.

 

Du har jo polert innsug og toppdeksel liggende. Mangler jo bare litt fresh lakk på blokken, polert (ev lakert matchende farge) g-lader, dynamo og innsugsbend på laderen. Og ikke minst rydde opp i virrvarret av slanger og ledninger IMHO

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan begynne med å røske bort kullfilter med tilbehør.

 

Samt legge alle vakum slange litt systematisk.

 

 

 

 

Hvis motoren din er i noelunde form så spytter den heller ikke noe olje i den tanken din ???? Fjern den å sett filteret rett på toppdekselet...

 

Kjølevansøret der fremme får du et lang trør med en nippel til uttaket til ekspansjonstank - og bort med den stuppen med slange samt slangeklemmer.

 

 

 

Syntes ikke det så noe ryddig ut der nå.

 

Men du har noe på gang. :)

Er det noe særlig å fjerne ekspansjonstanken a? Ville satt i en sterkere radiator i tilfelle!

 

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det snart på tide å rydde opp?

 

Sånn feks skal et motorrom se ut

 

 

Det var vel kanskje og stille litt store krav vel?

 

gutten er jo bare 19 år, går på skole, og jobber som deltidsansatt på bensinstasjon..

 

Synes jobben stian har gjort hittils er over all forventning fra en fattig student, stå på videre! Pågangsmot har du nok av har jeg funnet ut :)

 

 

Men selvfølgelig nekter jeg ikke på at det motor-rommet du limte inn bilde av var pent :D

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel kanskje og stille litt store krav vel?

 

gutten er jo bare 19 år, går på skole, og jobber som deltidsansatt på bensinstasjon..

 

Synes jobben stian har gjort hittils er over all forventning fra en fattig student, stå på videre! Pågangsmot har du nok av har jeg funnet ut :)

 

 

Men selvfølgelig nekter jeg ikke på at det motor-rommet du limte inn bilde av var pent :D

endelig en som forstår meg :D takk!!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TTT= Ting Tar Tid! Synes du er kjempeflink jeg, må si det! Vet at ting tar tid, holdt på med min i 2 år, er ikke bare bare å hoste opp penger, deler etc! KEEP ON GOING!

 

takk:)

Synes jeg har fått gjort litt hvis man tar i forhold til at jeg har gått arbeidsløs helt siden jeg fikk bilen og til ca 1 mnd siden :)

Men nå som jeg har fått meg jobb og tjener litt penger så kommer det nok til å skje litt mer håper jeg, ble dessverre ikke mye penger til bilen fra lønninga jeg fikk nylig siden jeg flytter fra mor og stefar til leilighet i 2.etasje hos min ungkar pappa (singel), så da måtte diverse ting handles inn.

Men alt i alt er det verdt å bruke penger på leiligheten synes jeg, for det første får jeg egen garasje med el.port, for det andre kjem jeg meg bort fra der jeg har bodd i lang tid(dritlei), for det tredje så blir det godt å få mitt eget sted og bo, selvom jeg bor hos pappa så plager han meg ikke siden vi har lagd om hele 2.etasjen til leilighet (avsperret fra 1.etasje), og for det fjerde så skal jeg si meg fornøyd med ca 80 kvadrat meter leilighet når jeg er 19 og går på vgs :D

Se her ja, nå fikk dere vite en del om meg gitt, send meg pm så får dere resten av livshistorien min :thumb

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blei sinnsykt deilig med de lyktene der!!!! ;)

 

credz til deg mann!

takker :)

Kjøpte meg nye h4 pærer for litt siden som lyser 6000kelvin, så det dere ikke ser at det er ganske blåskjær i hovedlysene også. Eneste som ødelegger er at parklysa lyser veldig gult så man ser ikke det blå/hvite så lett, men har bestilt hvite led parklys som jeg får i morgen, så da blir det nok bra :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker :)

Kjøpte meg nye h4 pærer for litt siden som lyser 6000kelvin, så det dere ikke ser at det er ganske blåskjær i hovedlysene også. Eneste som ødelegger er at parklysa lyser veldig gult så man ser ikke det blå/hvite så lett, men har bestilt hvite led parklys som jeg får i morgen, så da blir det nok bra :)

 

Hvordan led parklys da?? Hmm past bilder så fort du har dem på.. hehe.. Skjønner ikke hvorfor u ikke liker dn rs2 fangeren din den ser bare helt toit ut på bilen..

Å ikke minst så er bilen din ganske så rå, Sier det igjen ass:P hehe....

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår