Gå til innhold

Mitt lille Corrado "prosjekt"

Ranger emnet


acoupe

Skal jeg beholde fargen på bilen?  

107 stemmer

  1. 1. Skal jeg beholde fargen på bilen?

    • Ja, fargen du har er veldig fin
      39
    • nei, du har en kjedelig farge
      14
    • Kommer ann på hvilken farge du evnt lakker den om i
      55


Anbefalte innlegg

Synes det så j... fett ut sånn du hadde laget det med 2 filtere men ver det ikke j... mye jobb og tilpasse de rørene?

Det jeg lurte på var om du kunne legge ut litt info "Dette trenger du" til oss som også har lyst til og få et så fett motor rom!

jotakk:) hyggelig å høre det faller i smak !

Tror jeg vil vente til jeg er helt ferdig med motoren før jeg legger ut noen "dette trenger du" liste til andre folk, finnes mange copycats som tar æren for andres sitt verk vettu!

Men kan si så mye, at alt av rør har jeg kjøpt ferdig bøyd og med vinkler på bilrekvisitabutikk. Deretter gjelder det å bruke hue for å tenkte ut hvordan ting skal løses.

Skal du freshe opp i motorrom så kan du jo evnt begynne med å ta av toppdeksel, innsug osv for polering vet du, synes personlig at ett veldig rent og pent motorrom er veldig nice jeg da, der det svarte er svart og hvite er hvitt hvis du skjønner, ikke noen svart/brune slanger og nedsøla alu!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

i dag har jeg vært å handlet meg litt småting!

Kjøpt meg tåkelys, som blir montert nede i orginalfangeren etter den har blitt cleanet. Diode sideblinkere. Og bremselys med dioder.

De tåkelysene så greit dyre ut. Hvor mye betalte du for dem? Og skal du fortsatt gå for originalfangerlooken med en tvist (som jeg synes er kulest, er så lei av rs-fangere og m3 speil nå azz :( )

Kris Selbekk

Norwegian emigrant > American Idol

'89 VW Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tåkelysene så greit dyre ut. Hvor mye betalte du for dem? Og skal du fortsatt gå for originalfangerlooken med en tvist (som jeg synes er kulest, er så lei av rs-fangere og m3 speil nå azz :( )

 

fangeren skal cleanses helt, vekk med hull til tåke og blinklys, og så skal det en vr6 leppe på.

Eneste plastikk jeg skal ha på bilen er noen diskre og pene sideskjørt og bakrutesenker. Er så drittlei plastikk !!!

Tåkelysene betalte jeg vel ca 400,- for!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fangeren skal cleanses helt, vekk med hull til tåke og blinklys, og så skal det en vr6 leppe på.

Eneste plastikk jeg skal ha på bilen er noen diskre og pene sideskjørt og bakrutesenker. Er så drittlei plastikk !!!

Tåkelysene betalte jeg vel ca 400,- for!

Hva er forskjellen på g60 leppen og vr6 leppen nederst?

 

Leste at du skal plastikksveise hullene etter lysene, kan du ikke bare fikse det med litt kjapp glassfiber? Billigere og enklere, og gir minst like bra resultat.

 

Jeg så et par oettinger sideskjørt på ebay.de, de så ganske diskre ut. Se dem her

 

Tror du og jeg er på ganske lik bølgelengde ang. styling kompis :)

Kris Selbekk

Norwegian emigrant > American Idol

'89 VW Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forskjellen på g60 leppen og vr6 leppen nederst?

 

Leste at du skal plastikksveise hullene etter lysene, kan du ikke bare fikse det med litt kjapp glassfiber? Billigere og enklere, og gir minst like bra resultat.

 

Jeg så et par oettinger sideskjørt på ebay.de, de så ganske diskre ut. Se dem her

 

Tror du og jeg er på ganske lik bølgelengde ang. styling kompis :)

 

Vr6 leppen er vel litt bredere tror jeg.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag har jeg vært å handlet meg litt småting!

Kjøpt meg tåkelys, som blir montert nede i orginalfangeren etter den har blitt cleanet. Diode sideblinkere. Og bremselys med dioder.

 

IMG_1964.jpg

 

IMG_1966.jpg

 

IMG_1971.jpg

 

 

 

vært på biltema å handla sprederene? ligna på de jeg hadde på golfen..

 

hvor fikk du tak i de blinkersene?

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår