Gå til innhold

Mitt lille Corrado "prosjekt"

Ranger emnet


acoupe

Skal jeg beholde fargen på bilen?  

107 stemmer

  1. 1. Skal jeg beholde fargen på bilen?

    • Ja, fargen du har er veldig fin
      39
    • nei, du har en kjedelig farge
      14
    • Kommer ann på hvilken farge du evnt lakker den om i
      55


Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

man treng vel bare å ta vekk grillen viss man skal opne panseret når wiren har røke eller er da anderledes på corrado??

men sjå på da positive. du får nye deler utan å betala for det:):)

Forskjellen på golf og corrado der, er at corrado har to panserlåser på hver sin side, mot golf som har èn i senter... :)

Corrado G-60

Audi A4 -avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal si man sparer penger på å la bilen stå stille, nå som jeg har flyttet litt mer sentralt i Lillehammer så trenger man virkelig ikke bilen så mye, bortsett fra til jobb og skole, men heller der trenger man egentlig ikke bil.

Fant her om dagen ut at sykkel og føtter også kan være ett praktisk transportmiddel, derfor skrur jeg nå av skiltene på bilen for å slippe fristelsen av å sette seg inn å kjøre, og lar bilen stå stille ett par uker og lar all bensinpenger gå til deler som må til for å fikse opp det som er galt.

Bensin er jaggu dyrt, og det merker du godt når man slutter å bruke penger på det :)

 

Måtte bare få sagt det..... cheers

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men blir sikkert skikkelig stas den dagen skiltene kjem på at på bilen å den rulle ut av garasjen med litt nye mods ;)

 

er akkuratt det vettu, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves ;)

Planen er å dra den ut på veien etter jeg har fått satt på de nye vinterdekkene, Nokian Hakkapelita 4 (firkantpigg)

hkpl4_tuote_iso.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er akkuratt det vettu, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves ;)

Planen er å dra den ut på veien etter jeg har fått satt på de nye vinterdekkene, Nokian Hakkapelita 4 (firkantpigg)

hkpl4_tuote_iso.jpg

 

 

Dekka der er strøkne, kjørte på de i fjor og skal sette de på Corrn snart!

Volvo S60 2,0T 2001'

Volvo 460 -95'

VW Golf II -86'

VW Corrado G60 -90'

Volvo 740 85'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg stuet bilen i garasjen for litt opprydding i motorrom, samt fikse litt smågreier.

Første jeg startet med var å ta ut alt av trykkrør, IC osv, og så har jeg ryddet opp i alt ledningstyr ved terminalene jeg har montert istede for batteriet foran.

Venter på time hos verksted hvor jeg skal skifte servopumpe,dynamo og panserwire.

Noen bilder:

100_7260.jpg

 

100_7267.jpg

 

ryddet opp litt og montert ledningene litt anerledes:

100_7272.jpg

 

Ett bilde av lyset i frontlyktene, er veldig fornøyd med de pærene der :

100_7255.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får sjå om jeg kanskje får råd til det til jul, men er ikke første pri.

Har fryktelig lyst på det da, hvor mye Kelvin er det på ditt xenon kit?

 

er drit fett syns jeg :)

 

Mitt er på 6000k, funker helt fint! så er pærene bare 35w så ikke noe fare for lyktene :) :)

 

er det h4 pærer du har?

 

ta koster kit ca 3500 tenker jeg, der jeg kjøpte mitt..

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår