Gå til innhold

Mitt lille Corrado "prosjekt"

Ranger emnet


acoupe

Skal jeg beholde fargen på bilen?  

107 stemmer

  1. 1. Skal jeg beholde fargen på bilen?

    • Ja, fargen du har er veldig fin
      39
    • nei, du har en kjedelig farge
      14
    • Kommer ann på hvilken farge du evnt lakker den om i
      55


Anbefalte innlegg

heisann ! Har gjort ett par småting nå, radiatoren er tatt ut for utskifting så tok jeg meg de frihet i å lakke dekselet bak samt vifta.

Har også fixet med skiltlys med Led pærer, kunne vært flere dioder der men gadd bare ikke...hehe...

100_7527.jpg

 

100_7534.jpg

 

100_7544.jpg

 

Vifta og dekslet, badet mitt ble selvsagt brukt til tørkerom ;)

100_7574.jpg

 

Vifta fått ett lag lakk:

100_7577.jpg

godt at du litt lesestoff å komme med :thumb må jo se på de andre som gjør noe fornuftig med CORRADO`N sin, for jeg gjør jo alt annet enn å drive med min. babyhmm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Flott å høre gutter :)

Mange synes kanskje det er litt kjedelig og meningsløst å oppdatere men slike småting, men vet med meg selv at jeg digger å lese og se på slike type oppdateringer, med ting som kanskje alle og enhver person kan gjøre selv som ikke krever proff-mekanikker`n!

 

By the way! Liiiiiten update til (bortsett fra at jeg er sen til skolen)

 

Hadde henta meg en brukt radiator på høggern, men denne var det lekk på så da har jeg bestilt meg helt flonkende ny radiator.

Måtte bestilles fra nederland tydligvis så får den ikke før på tirsdag, så da håper jeg på at bilen kan tas ut på veien på onsdag :D babyhmm? cheers

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann ! Har gjort ett par småting nå, radiatoren er tatt ut for utskifting så tok jeg meg de frihet i å lakke dekselet bak samt vifta.

Har også fixet med skiltlys med Led pærer, kunne vært flere dioder der men gadd bare ikke...hehe...

100_7527.jpg

 

100_7534.jpg

 

100_7544.jpg

 

Vifta og dekslet, badet mitt ble selvsagt brukt til tørkerom ;)

100_7574.jpg

 

Vifta fått ett lag lakk:

100_7577.jpg

nice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da har jeg håvet inn dagens fangst. Består av 1 stk flonkende ny radiator, og så er det meg og disse vakumslangene igjen da..hehe..ble litt rællemekk på slik jeg har det nå, mye kobler og skjøter så skal gjøre om alt av dette!

Så da har jeg kjøpt nye vakumslanger!

Bilde:

100_7586.jpg

 

*ut i garasjen i mekke* :D

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da har jeg håvet inn dagens fangst. Består av 1 stk flonkende ny radiator, og så er det meg og disse vakumslangene igjen da..hehe..ble litt rællemekk på slik jeg har det nå, mye kobler og skjøter så skal gjøre om alt av dette!

Så da har jeg kjøpt nye vakumslanger!

Bilde:

100_7586.jpg

 

*ut i garasjen i mekke* :D

 

Kan de slangene brukes til vakum og alt på motoren, har lyst til og gå over alle slike gamle slanger! :D

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

 

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NOen uppdate bilder på hvor de slangene ble montert?! tenker på og begynne litt sånn jeg også men må liksom få litt inspirasjon hvor man kan feste de! :D

 

De er montert, men mulig jeg gjør det om, for er visse greier ble jeg ikke fornøyd med! Brukte f.eks bensinslange til vakumslange på de største slangene, det ble aaaaltfor kraftig!

Dessuten vil ikke stempelet på dumpen åpne seg, må sjekke om det skjer pga vakum eller om det er dumpen som har tatt kvelden!

 

Legger ut litt bilder snart!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt meg ny intercooler og Samco silikonslanger til vakum fra kollevold. Har en t3 turbo på hånda jeg mest sannsynlig kjøper og mulig jeg handler manifold av g60racing!

Tok noen bilder av interiøret mitt med nytt dørtrekk og nymonterte instrumenter i går, legger dem ut når jeg er hjemme igjen fra skolen ;)

Fikk også beskjed av top_gun i går at det justerbare senkesettet ligger nå hos han happyhappy

IC-0060.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt meg ny intercooler og Samco silikonslanger til vakum fra kollevold. Har en t3 turbo på hånda jeg mest sannsynlig kjøper og mulig jeg handler manifold av g60racing!

Tok noen bilder av interiøret mitt med nytt dørtrekk og nymonterte instrumenter i går, legger dem ut når jeg er hjemme igjen fra skolen ;)

Fikk også beskjed av top_gun i går at det justerbare senkesettet ligger nå hos han happyhappy

IC-0060.jpg

Hehe, så akkurat den i går jeg og, hadde tenkt til å si ifra til deg om den i dag!;) Oooordneeeer seeeg;)

 

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår