Gå til innhold

Mitt lille Corrado "prosjekt"

Ranger emnet


acoupe

Skal jeg beholde fargen på bilen?  

107 stemmer

  1. 1. Skal jeg beholde fargen på bilen?

    • Ja, fargen du har er veldig fin
      39
    • nei, du har en kjedelig farge
      14
    • Kommer ann på hvilken farge du evnt lakker den om i
      55


Anbefalte innlegg

ja da slenger jeg ut noen bilder av interiøret mitt, vet det er ting som mangler der, hvis noen har ett hanskerom til salgs så skrik ut ;)

 

IMG_2552.jpg

 

IMG_2545copy.jpg

 

IMG_2571.jpg

 

Har fjernet askebegeret, og montert i blåe dioder:

IMG_2558.jpg

 

IMG_2564.jpg

 

Blåe dioder i instrumenter:

IMG_2587.jpg

 

By night:

IMG_2589.jpg

 

 

Moddet også de gamlehovedlyktene mine, installerte linselys, kun til showbruk seff ;)

IMG_2517.jpg

 

IMG_2518.jpg

 

monteringsbrakett for linslysa:

IMG_2520.jpg

 

IMG_2536.jpg

 

IMG_2542.jpg

 

Med lysa på:

100_7615.jpg

 

Har nå vært å bestilt panser wire og viskerarmer foran på VAG forhandler!

Skjer ting nå før eu-godkjenning i januar :D

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå har jeg bestilt meg ny intercooler og Samco silikonslanger til vakum fra kollevold. Har en t3 turbo på hånda jeg mest sannsynlig kjøper og mulig jeg handler manifold av g60racing!

Tok noen bilder av interiøret mitt med nytt dørtrekk og nymonterte instrumenter i går, legger dem ut når jeg er hjemme igjen fra skolen ;)

Fikk også beskjed av top_gun i går at det justerbare senkesettet ligger nå hos han happyhappy

IC-0060.jpg

 

Hvilken størelse kjøpte du av de coolerene de hadde der? var jo flere med samme bilde! lyst på en av de store jeg! :D hvor mye burde den cooleren holde til a? 300-400 ell no?

HVilken diameter kjøpte du på vakum slangene? ale var 3m men forsjelig diameter! kjekt med dette at da noen kjøper og prøver så kan vi andre bare herme! :D HEHE!

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

 

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt meg ny intercooler og Samco silikonslanger til vakum fra kollevold. Har en t3 turbo på hånda jeg mest sannsynlig kjøper og mulig jeg handler manifold av g60racing!

Tok noen bilder av interiøret mitt med nytt dørtrekk og nymonterte instrumenter i går, legger dem ut når jeg er hjemme igjen fra skolen ;)

Fikk også beskjed av top_gun i går at det justerbare senkesettet ligger nå hos han happyhappy

IC-0060.jpg

 

Var foresten også billigere med slanger her! :D

http://www.protrim.no/produkter_silikonslanger_vacuum.shtml

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

 

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger å fjerne de pedala dine. Kan neppe være noe bra å kjøre med, hvis du ikke bare Gliiider da. De sitter jo ikke på pedalene en gang. Skaff deg no skikkelig metall pedaler som ser fete ut og som sitter godt på! Men de må ikke være for stor. Da vil du ikke klare å bruke heel-toe technic eller treffe skikkelig på bremsa og gassen. Så noen sinnsykt cleane pedaler på ebay her om dagen. Det var så og si pedaler med masse små hull i. Av aluminium off course ;) Fint Interiør du har! Ganske bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger å fjerne de pedala dine. Kan neppe være noe bra å kjøre med, hvis du ikke bare Gliiider da. De sitter jo ikke på pedalene en gang. Skaff deg no skikkelig metall pedaler som ser fete ut og som sitter godt på! Men de må ikke være for stor. Da vil du ikke klare å bruke heel-toe technic eller treffe skikkelig på bremsa og gassen. Så noen sinnsykt cleane pedaler på ebay her om dagen. Det var så og si pedaler med masse små hull i. Av aluminium off course ;) Fint Interiør du har! Ganske bra!

 

Pedalene, samt rattet skal skiftes ut,men ikke med det første!

De pedalene jeg har nå sitter som f... og er veldig gode, men dem er stygge som fy!

Takk for kompliment !

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porrig.

 

Hva med å lakke de interiørdelene som ikke erlakket? (Nei, jeg har ikke lest hele tråden, så jeg har ikke sett på planene :D)

 

Ingen ting inni bilen skal lakkes mere nå, for jeg har slikt sett man limer rundt alle rammer i alu look. Skal sette på dette snart tenker jeg !

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ska du ikke ha dvd'n i lenger a ?

Stilig bil da :)

 

Vemund

 

dvd spilleren ble ødelagt så da tok jeg vekk skjermen og, dessuten vil jeg ha slik in-dash spiller en gang i tiden.

Må si det var litt digg å ha ting veldig mørkt inni bilen og, ble liksom så lunt og godt :D

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken størelse kjøpte du av de coolerene de hadde der? var jo flere med samme bilde! lyst på en av de store jeg! :D hvor mye burde den cooleren holde til a? 300-400 ell no?

HVilken diameter kjøpte du på vakum slangene? ale var 3m men forsjelig diameter! kjekt med dette at da noen kjøper og prøver så kan vi andre bare herme! :D HEHE!

 

jeg kjøpte den minste de hadde jeg, vil prøve å se om jeg får montert den bak grillen ;)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da slenger jeg ut noen bilder av interiøret mitt, vet det er ting som mangler der, hvis noen har ett hanskerom til salgs så skrik ut ;)

 

 

Har nå vært å bestilt panser wire og viskerarmer foran på VAG forhandler!

Skjer ting nå før eu-godkjenning i januar :D

 

Du er heeeelt synsyk ass må jeg si! Du får bilen til å se BRA UT MÅ JEG SI! Sånne pedaler har jeg oxo!:D Sitter som bare det!

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dvd spilleren ble ødelagt så da tok jeg vekk skjermen og, dessuten vil jeg ha slik in-dash spiller en gang i tiden.

Må si det var litt digg å ha ting veldig mørkt inni bilen og, ble liksom så lunt og godt :D

Kan skaffe det in-dash spiller jg;)

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte den minste de hadde jeg, vil prøve å se om jeg får montert den bak grillen ;)

 

Skjønner, da venter jeg og ser, lyst på en forran hele radiatoren slik som rallye! sikkert bra effekt med turbo også! noen som vet om noen som reproduserer de? sånn at jeg kan kjøpe ny og ikke lete etter brukt rallye cooler?

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

 

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner, da venter jeg og ser, lyst på en forran hele radiatoren slik som rallye! sikkert bra effekt med turbo også! noen som vet om noen som reproduserer de? sånn at jeg kan kjøpe ny og ikke lete etter brukt rallye cooler?

 

du får de nye på Møller til 7-8 tusen tipper jeg

 

Har forresten en brukt Rallye cooler liggende

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår