Gå til innhold

Mitt lille Corrado "prosjekt"

Ranger emnet


acoupe

Skal jeg beholde fargen på bilen?  

107 stemmer

  1. 1. Skal jeg beholde fargen på bilen?

    • Ja, fargen du har er veldig fin
      39
    • nei, du har en kjedelig farge
      14
    • Kommer ann på hvilken farge du evnt lakker den om i
      55


Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja da slenger jeg ut noen bilder av interiøret mitt, vet det er ting som mangler der, hvis noen har ett hanskerom til salgs så skrik ut ;)

 

IMG_2552.jpg

 

 

Hei!

 

Har en holder til målere som passer på a-stolpen hvis du er interessert. Kjøpte den til Corradoen min, men ble aldri montert! Skal få den for en billig penge hvis du er int :)

`94 Audi S2 coupe

 

`91 VW Corrado G60

 

x `99 Honda NSR125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mye er bilen din senket nå????? Har fått kastet senkefjører etter meg idag:D HEEELT GRATIS HEEEEELT NYE!:D:D:D

40 fjører!???? Det er det jeg har fått lizm! Ekke sikker jeg ass men tror du det blir LAVT?

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mye er bilen din senket nå????? Har fått kastet senkefjører etter meg idag:D HEEELT GRATIS HEEEEELT NYE!:D:D:D

40 fjører!???? Det er det jeg har fått lizm! Ekke sikker jeg ass men tror du det blir LAVT?

tror min er senket 60/40 eller 40/40, uansett så blir bilen skyhøy med 40mm.

Når jeg får senkesettet mitt så skal den hvertfall lavere enn 60mm, selvfølgelig er det pga at bilen min går så fort at jeg er redd for at den skal lette i høy fart :wonder

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror min er senket 60/40 eller 40/40, uansett så blir bilen skyhøy med 40mm.

Når jeg får senkesettet mitt så skal den hvertfall lavere enn 60mm, selvfølgelig er det pga at bilen min går så fort at jeg er redd for at den skal lette i høy fart :wonder

Ok jeg kan få 60mm senk oxo! Så jeg skal heller velge det?

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok jeg kan få 60mm senk oxo! Så jeg skal heller velge det?

 

Jeg har 44 jamex og kunne godt vert lavere!

Skule jeg kjøpt nytt nå hadde jeg kjøpt justerbart og senket ca 60! Mye finere uten at det er for lavt!

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

 

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen hvor mye deler du får tak i. Er det mye ute på markedet når det gjelder Corrado? Finner ikke en shait til min bil :P Bare sånn org. piss eller noe NISMO stash som man faen ikke har bruk for egentlig.

 

Det ligger ikke mye karosserideler på markedet, men en del motorstash finner du. Men jeg har vært heldig og fått god kontakt med en på brummendal som kjøper skada biler, deriblant mest vag og en del corradoer. Så har brukt non tusinger på han for å si det sånn ;)

Men jeg har jo brukt mye deler som ikke er orginale og da, kjøper f.eks ikke vakumslanger, rør osvosv på VAG sjappe, prøver da å finne alternative og billigere løsninger som TESS, torshov bilrekv. og bil extra. Men såklart deler som panserwire,dørhåndtak og sånne ting er det best å kjøpe nytt på VAG forhandlere!

Ang. TOP_GUN så er han flink til å lakke ja, så vi tenker nok på samme person ;)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår