Gå til innhold

Mitt lille Corrado "prosjekt"

Ranger emnet


acoupe

Skal jeg beholde fargen på bilen?  

107 stemmer

  1. 1. Skal jeg beholde fargen på bilen?

    • Ja, fargen du har er veldig fin
      39
    • nei, du har en kjedelig farge
      14
    • Kommer ann på hvilken farge du evnt lakker den om i
      55


Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Herre min hatt! Nå har jeg sitti en time og lest meg igjennom 50 sider her!! Det her står det respekt av! Fatter ikke at du skjønner alt en gang jeg! Sette sammen, plukke fra hverandre om og om igjen! Hehe! Dette blir bra! Skulle ønske jeg hadde like peil som deg! :pray

 

Det var da hyggelig å høre, takk skal du ha :)

Jeg kan egentlig svært lite om skruing, det jeg kan har jeg lært meg selv gjennom som du sier, skru av og på gjentatte ganger.

Må jo si at folk på forumet her har vært til veldig god hjelp også da..mange gode hoder med masse erfaring inne her!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du skal ha for det, han er virkelig flink og står på! Digg at VW er en god bil å skru på og, ikke sant? :hailvw

 

Takk :D

VW er en ypperlig bil å skru på da, hadde f.eks en coupe 20v quattro før og de turte jeg IKKE å røre, så da ble ting ofte dyrere siden jeg må ha folk til å fixe og pluss at audi deler er som regel dyrere!!

I LOVE MY VOLKSWAGEN!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :D

VW er en ypperlig bil å skru på da, hadde f.eks en coupe 20v quattro før og de turte jeg IKKE å røre, så da ble ting ofte dyrere siden jeg må ha folk til å fixe og pluss at audi deler er som regel dyrere!!

I LOVE MY VOLKSWAGEN!

 

Har lært mye av dette prosjektet! den første tråden jeg leste da jeg kjøpte meg corrado... ble vel med på side 43 tror jeg... :D

Tar av meg hatten for slike prosjekter!

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

 

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da har julenissen vært å modda baklyktene mine med noen fortreffelige dioder, jeg fikk til og med ett par bilder fra da han monterte de og ett par fra åstedet hvor moddingen tok for seg :

 

Seriekoblet 3 og 3 dioder :

100_7660.jpg

 

Alle kabler ble trukket med krympeslange, men ikke helt ytterst ved kabelskoene som ble trukket ut ved der pæren til rygge og tåkelys er:

100_7670.jpg

 

Og så var julen her, slik ble det :

100_7694.jpg

 

Med bremselysa på :

100_7675.jpg

 

Synes vel godt nok i trafikken nå? :)

Venter fremdeles på IC, cd spiller og samco slanger *glede seg* happyhappy

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår