Gå til innhold

Mitt lille Corrado "prosjekt"

Ranger emnet


acoupe

Skal jeg beholde fargen på bilen?  

107 stemmer

  1. 1. Skal jeg beholde fargen på bilen?

    • Ja, fargen du har er veldig fin
      39
    • nei, du har en kjedelig farge
      14
    • Kommer ann på hvilken farge du evnt lakker den om i
      55


Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

here you go ;)

100_7778.jpg

 

Så jo ikke så ille ut. De vanlige ebay intercoolerene ser slik ut inni

sm%20intercooler%20inlet.jpg

 

Funker ikke særlig bra

 

Min ser slik ut inni, enda tettere enn din. (litt lite bilde, er dårlig på resizing)

Intercooler_28x8x3.5_fasternpoint.jpg

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er størrelsen på den da? Tipper den er god for 250-320 et sted????

Intercooleren har et register som er:

40cm Lang.

14cm Høy.

8cm Tykk.

 

Den totale størrelsen på intercooleren er:

53cm Lang uten lengden på rørtilkolingene.

14cm Høy.

8cm Tykk.

 

Det er 2,5" (63mm) rørtilkobling i begge ender.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neat, ser bra ut... skjønner ikke 100 prosent hvordan det funker, men nesten :D

 

autosol = metallpolish, ikkesant?

 

fungerer på samme måte som en radiator...

Ladeluften blåser igjenom cooleren gjennom stussene og farts luften blåser gjennom rillene utvendig :D

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

 

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er størrelsen på den da? Tipper den er god for 250-320 et sted????

 

er det noen vits med sørre cooler en dette med en kit som f.eks.atp?

Tenker på cooleren til acoupe kontra rallye cooler, ville det ha noen effekt messig hensikt?

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

 

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen vits med sørre cooler en dette med en kit som f.eks.atp?

Tenker på cooleren til acoupe kontra rallye cooler, ville det ha noen effekt messig hensikt?

tipper det går for det samme av hva du velger der, men er forskjell på monteringen, da rallye coolern går så og si rett på mens jeg må tilpasse fester til min!

Tror ikke du trenger større cooler så lenge du kjører med en vanlig turbokonv med 8v, kanskje du må ha litt større hvis du skal ha 16v ?

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne en tom radiator da fungere som en intercooler?

heh bare et lite teoretisk spørsmål, som jeg igrunn har lurt på litt

 

Tror ikke det går trykk messig for man har ikke 1 bar i vanntrykk!

Men man kan jo si det i teorien men den flower ikke bra nok heller tenker jeg,

For liten dim in/ut av radiator.

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

 

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg sendt frontfangern min til cleaning, hullene til tåke/blinklys blir tettet, men kommer til å beholde skiltgropa siden jeg må ha skilt foran og at det ikke finnes andre steder å ha skiltet som blir pent.

Så har jeg skaffet meg en instrumentholder jeg skal ha i a-stolpen, og så har jeg laget en liten festebrakett for vakumventilen (polerte den litt for å få den litt pen ;) )

Bestilt følgende deler:

 

Greddy Type RS dumpventil

Ny oil catch tank

Instrument skiver

De stavene og den runde greia man justerer varme/kulde med i ALU (chrome)

 

Bilder :

 

Greddy Type RS dumpventil

Greddy-MitsubishiEagle-EclipseTalon-11531107.jpg

 

Oil catch tank :

DA-OILCATCH-TANK-SIDE-PICTURE.jpg

 

Instrumentskivene :

RIG-453.jpg

 

Justeringsgreiene til varme/kulde (de ser lakket ut men er virkelig i aluminium) :

corrado-mk2-fitted.jpg

 

Instrumentholderen:

100_7797.jpg

 

Og så den lille festebraketten til vakumventilen :

100_7782.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår