Gå til innhold

Mitt lille Corrado "prosjekt"

Ranger emnet


acoupe

Skal jeg beholde fargen på bilen?  

107 stemmer

  1. 1. Skal jeg beholde fargen på bilen?

    • Ja, fargen du har er veldig fin
      39
    • nei, du har en kjedelig farge
      14
    • Kommer ann på hvilken farge du evnt lakker den om i
      55


Anbefalte innlegg

Fresjd :D Lappa du selv igjen bøttelysa, eller fikk du hjelp? Tenkte jeg skulle få naboen til å gjøre det med min. Hvor mye syns du/dere jeg burde betale for arbeidet? Hva må gjøres / utstyr? Plastsveising har jeg 0 og ingenting peil på :p

- '00 Audi A6 2.7tt

- '96 Nissan 200SX S14

x '92 Nissan 200SX S13

x '94 VW Corrado "Aquablau" 2.0 8V

x '95 Volvo 460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fresjd :D Lappa du selv igjen bøttelysa, eller fikk du hjelp? Tenkte jeg skulle få naboen til å gjøre det med min. Hvor mye syns du/dere jeg burde betale for arbeidet? Hva må gjøres / utstyr? Plastsveising har jeg 0 og ingenting peil på :p

det er en del arbeid! Man må ha HEFTIG PEIL! Har ødelagt ene fangeren min på å prøve meg frem:p hehe! Man trengr spes sveise apparat til dette.

Jeg får min til overnytt år:D JIPPI!

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man trenger ingen som helst sveise apparat til å gjøre dette, ble hvertfall ikke brukt det på min!

Så man må ha litt peil på liming og sparkling, er utrolig dyktig han som gjorde det for meg!

 

det er noen som bruker det! Men det er mest brukt liming og sparkling! Hvordan plast er det på fangeren? Need it!

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvifor tok du ikkje skiltgropa i tillegg?? meir cleanere da:)

 

singh_supreme. viss du skal plastsveise ein fanger så er det beste å få tak i ein fanger av samme type som du skal sveise på. da får du samme type plast og samme fasong på plasten

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvifor tok du ikkje skiltgropa i tillegg?? meir cleanere da:)

 

singh_supreme. viss du skal plastsveise ein fanger så er det beste å få tak i ein fanger av samme type som du skal sveise på. da får du samme type plast og samme fasong på plasten

 

Ja jeg vet det er det men da må jeg kjøpe en fanger til:P hehe derfor:P men jeg får en som skal fixe dette når nyåret er her! Da skal alt vekk:P CLEAN CLEAN! hehe 4 the WIN!

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvifor tok du ikkje skiltgropa i tillegg?? meir cleanere da:)

 

singh_supreme. viss du skal plastsveise ein fanger så er det beste å få tak i ein fanger av samme type som du skal sveise på. da får du samme type plast og samme fasong på plasten

 

det er så utrolig stygt å sette på skilt på en helt clean fanger, og som du vet så i norge må man ha skilt foran så da er det penere å ha igjen skiltgropa....synes jeg da !

Dessuten hvis du ser på linjene på corradoen så synes jeg de blir litt ødelagt når det kommer en helt clean fanger som på en måte stopper de deilige linjene. Da blir skiltgropa en liten videreføring av linjene fra panseret og sidene på bilen...hvis du skjønner ?hehe :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er så utrolig stygt å sette på skilt på en helt clean fanger, og som du vet så i norge må man ha skilt foran så da er det penere å ha igjen skiltgropa....synes jeg da !

Dessuten hvis du ser på linjene på corradoen så synes jeg de blir litt ødelagt når det kommer en helt clean fanger som på en måte stopper de deilige linjene. Da blir skiltgropa en liten videreføring av linjene fra panseret og sidene på bilen...hvis du skjønner ?hehe :)

 

Vet u hvordan plast det er? Tror jeg skal heller få noen til å lime det! Men jeg tenker på sånne i midten der!

Corrado_058.jpg

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet u hvordan plast det er? Tror jeg skal heller få noen til å lime det! Men jeg tenker på sånne i midten der!

Corrado_058.jpg

 

så samt det ikke er en diger intercooler bak der og bilen har 500hk, så synes jeg ikke dette var no særlig pent

Usikker på hvilken type plast fangeren er lagd av jeg, sikkert andre her som vet det !

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så samt det ikke er en diger intercooler bak der og bilen har 500hk, så synes jeg ikke dette var no særlig pent

Usikker på hvilken type plast fangeren er lagd av jeg, sikkert andre her som vet det !

 

Stian FÅ PÅ DEN FANGEREN DIN SÅ TAR U BILDER!! HEHEHE JEG VIL SE! Holder ikke med to bilder vett;) hvis ikke så kjører jeg ned til deg å finner hvor du bor å tar fangeren din:P hehe!

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stian FÅ PÅ DEN FANGEREN DIN SÅ TAR U BILDER!! HEHEHE JEG VIL SE! Holder ikke med to bilder vett;) hvis ikke så kjører jeg ned til deg å finner hvor du bor å tar fangeren din:P hehe!

 

heheh...den som venter på noe godt venter ikke forgjeves ;)

Bilen står dessuten stille nå pga dynamo havari, så må få bytta den først, noe jeg skal gjøre i morgen ;)

Pappa har også fått lappet sammen grillen igjen nå, så dette ser lovende ut!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heheh...den som venter på noe godt venter ikke forgjeves ;)

Bilen står dessuten stille nå pga dynamo havari, så må få bytta den først, noe jeg skal gjøre i morgen ;)

Pappa har også fått lappet sammen grillen igjen nå, så dette ser lovende ut!

 

Gleder meg kompiss;) Hva skjedde med grillen? Den jeg skulle kjøpe? eller?

Vi må få til noe photosamling til sommeren;) Er med på det du;)

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg kompiss;) Hva skjedde med grillen? Den jeg skulle kjøpe? eller?

Vi må få til noe photosamling til sommeren;) Er med på det du;)

 

den ble delt i mangfoldige biter, så pappa har brukt glassfiber for å sette den sammen!

Ja vi må ta en photoshoot til sommer`n, da er bilen min sikkert litt i synbar stand, blir felger i mars !

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår