Gå til innhold

Mitt lille Corrado "prosjekt"

Ranger emnet

acoupe

Skal jeg beholde fargen på bilen?  

107 stemmer

1. 1. Skal jeg beholde fargen på bilen?

• Ja, fargen du har er veldig fin
      39
    • nei, du har en kjedelig farge
      14
    • Kommer ann på hvilken farge du evnt lakker den om i
      55

Anbefalte innlegg

den ble delt i mangfoldige biter, så pappa har brukt glassfiber for å sette den sammen!

Ja vi må ta en photoshoot til sommer`n, da er bilen min sikkert litt i synbar stand, blir felger i mars !

Da håper jeg på nytt kamera og en bil som passer sammen med bilen din;)

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir knall bra med den fangeren. Har blitt lovet min egen i Januar, der valgte jeg å cleane bort "skilt plata" også. Får heller betale boten..

Det er nesten bedre!;) hehe! DU er en Bad boy du radojeppe;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har senkesettet ankommet stua mi, samt bestilt meg nye 4" coax høytalere fra Focal til dashen min. Pappa har og som nevnt lappet grillen min og jeg har installert nye instrumentskiver i speedo`n....har ikke montert den i bilen ennå så er veldig spent på hvordan de lyser :)

Her er noen bilder :

Senkesettet happyhappy

100_7878.jpg

Speedo:

100_7893.jpg

Grillen:

100_7873.jpg

Og til slutt, høytalerne...disse skal visstnok være bra til å være 4"..noen her som har testet de ??:

focal.jpg

I morgen skal jeg skifte dynamo, blir godt å kjøre bilen igjen :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grillen:

100_7873.jpg

Og til slutt, høytalerne...disse skal visstnok være bra til å være 4"..noen her som har testet de ??:

focal.jpg

Fokal er meget bra skal jeg si deg;) Spiller rent og pent;)

Men den grillen!? Til salgs?

Samme senkesett som står på dørami snart oxo:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så samt det ikke er en diger intercooler bak der og bilen har 500hk, så synes jeg ikke dette var no særlig pent

Usikker på hvilken type plast fangeren er lagd av jeg, sikkert andre her som vet det !

Fangeren er en orginal SLC fanger som har blitt hullborret for å få mer luft til intercooleren. Motoren er vel en 2,8L VR6 turbo om jeg ikke husker feil. 350 hk?

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fangeren er en orginal SLC fanger som har blitt hullborret for å få mer luft til intercooleren. Motoren er vel en 2,8L VR6 turbo om jeg ikke husker feil. 350 hk?

okey, men tenkte ikke direkte på den på bildet, for så ikke bortifra at den hadde masse krutt ;) Var mer generelt jeg mente, for er ikke kult å en bil som ser ut til å ha 4-500hk og ikke presterer mer enn 160-200hk !

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey, men tenkte ikke direkte på den på bildet, for så ikke bortifra at den hadde masse krutt ;) Var mer generelt jeg mente, for er ikke kult å en bil som ser ut til å ha 4-500hk og ikke presterer mer enn 160-200hk !

Litt morro uten oxo da:P hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har senkesettet ankommet stua mi, samt bestilt meg nye 4" coax høytalere fra Focal til dashen min. Pappa har og som nevnt lappet grillen min og jeg har installert nye instrumentskiver i speedo`n....har ikke montert den i bilen ennå så er veldig spent på hvordan de lyser :)

Her er noen bilder :

Senkesettet happyhappy

100_7878.jpg

Speedo:

100_7893.jpg

Grillen:

100_7873.jpg

focal.jpg

interisert i slik grill hvis noen har! :D

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen bilder :

Senkesettet happyhappy

100_7878.jpg

Speedo:

100_7893.jpg

Grillen:

100_7873.jpg

focal.jpg

HVa betalte du egentlig for senkesettet? kun trykk justerbart eller høyde også?!

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVa betalte du egentlig for senkesettet? kun trykk justerbart eller høyde også?!

Formel K er en gjeng med svindlere, så det er best å holde seg unna.

Skylder meg en del penger fra Essen i fjor. Fikk igjen noe på messa i år, i små mynt (200 EUR). Det er jo litt tvilsomt da, bare såvidt de fikk skrapt det sammen. De hadde ikke nok i kassen etter en hel dag på messen. Hvis du i tillegg ser på at størrelsen på standen dems i år var under 1/3 av det den var i fjor, alle airbrush damene var borte og de hadde ingen biler der. Da tenker jeg at det går ganske nedover med økonomien dems

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider