Gå til innhold

Mitt lille Corrado "prosjekt"

Ranger emnet


acoupe

Skal jeg beholde fargen på bilen?  

107 stemmer

  1. 1. Skal jeg beholde fargen på bilen?

    • Ja, fargen du har er veldig fin
      39
    • nei, du har en kjedelig farge
      14
    • Kommer ann på hvilken farge du evnt lakker den om i
      55


Anbefalte innlegg

Formel K er en gjeng med svindlere, så det er best å holde seg unna.

 

Skylder meg en del penger fra Essen i fjor. Fikk igjen noe på messa i år, i små mynt (200 EUR). Det er jo litt tvilsomt da, bare såvidt de fikk skrapt det sammen. De hadde ikke nok i kassen etter en hel dag på messen. Hvis du i tillegg ser på at størrelsen på standen dems i år var under 1/3 av det den var i fjor, alle airbrush damene var borte og de hadde ingen biler der. Da tenker jeg at det går ganske nedover med økonomien dems

 

Jeg ser da ingen grunn til å holde seg unna de bare fordi du har hatt en dårlig opplevelse med dem. Top_gun virker da som om han er på talfot med dissa folka og jeg har fått demperne og er knall fornøyd, gikk meget hurtig og ikke for å glemme RIMELIG!

Såklart...har du 10-12 laken så spytt dem ut på svindyre og frakke dempere, men så mye er det ikke hvem som helst som kan dra ut av lomma. Så om lag demperne ikke blir ødelagt 2 år etter jeg har satt dem på så synes jeg dette er ett vanvittig godt tilbud for de fattige arbeiderfolket som meg ;)

 

Og at dem ikke hadde fine damer og biler på standen demmes betyr jo heller ikke at formel K firmaet er no møkk, folk har sine gode og onde dager, av og til må man kutte ned og prioritere. Og når da folk som deg kommer i tillegg og sleng med leppa mot dem så tørr jo ingen å prøve de.

Har du forresten noe å si ang kvalitet på det dem leverer? eller er det bare konflikter dere personer mellom?

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har du forresten noe å si ang kvalitet på det dem leverer? eller er det bare konflikter dere personer mellom?

 

Demperene de bruker på vanlige senkesett som ikke er Koni har rykte på seg på alle tyske Poloforum for lekke rimelig kjapt, og da snakker vi uker/måneder, ikke år.

 

tenker på tre ting når jeg ikke anbefaler folk å kjøpe fra dem. De hadde ikke 200 Eur i sedler en gang på standen, og tydligvis ikke råd til like påkostet stand som i fjor, langt i fra. Det får visse bjeller til å ringe i hodet mitt om at økonomien kanskje ikke er den beste. Har de dårlig økonomi er det vanskelig for dem å oppfylle fremtidige garantiforpliktelser.

 

Når de i tillegg har dårlig rykte når det gjelder demperene er valget mitt lett!!!

 

Vil heller anbefaler Supersport, uten at jeg er noen stor fan av de heller akkurat.......

 

Dessuten grenrøret jeg kjøpte av dem i Essen i 2004, kom først etter 10 måneder, var lovet etter 14 dager. Jeg har purret 1-3 ganger hver mnd, så de kan ikke skylde på det.

EDIT: Har 49 sider med mailer..........

 

Dessuten hadde de sendt det i oppkrav selv om jeg allerede hadde betalt både for grenrøret og frakt.

 

Vi ble også enige i Essen om at de skulle betale med 350 EUR før 14/12-05, venter fortsatt på de pengene......

 

Kjenner flere som har blitt brent ved å handle fra dette firmaet.

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro at om de hadde hatt mulighet hadde de hatt en bra stand på den messen. Er jo god reklame det. Jeg ville også tolket det i retning dårlig økonomi. Kjenner ikke folka, så jeg skal ikke påstå det ene eller det andre, men det er jo generellt mye svindlere ute å går. Så lenge du har fått varen du har betalt for er jo alt bare fryd da:)

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlet litt smågreier til bilen.

Momo pedaler og skulderputer. Og så har jeg henta meg de nye focal høytalerne til dashen ;)

 

bilder:

 

100_7914.jpg

 

100_7923.jpg

 

Ja her er det jeg har å drive med i tiden framover ;)

Fra toppen av:

 

Innsug og toppdeksel i chrome.

Oil catch tank, feste brakett til coil i chrome, panserlåsepinner i chrome, Intercooler, Focal 4" høytalere og ryggesensor med LED display.

Justerbare dempere fra FormelK, instrumentholder til a-stolpe.

Skulderputer og pedaler fra MOMO. Moddet frontlyker med linselys, grill med integrert grillist og skilt med ramme rundt ;)

Hadde jeg bare hatt gnisten til å sette i gang med alt dette, men kommer nok etter juleribba er godt fordøyet ;)

100_7920.jpg

 

 

God natt!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heey, nå har jeg montert blinklys i grillen. Sikkert mange andre måter å gjøre det på men ville prøve meg på denne først, aner ikke hvordan de lyser ennå men er vel bedre enn ingenting ? :)

Her kommer noen bilder med litt forklaring :

 

Slik så blinklyset ut, kostet meg en formue...24kr på bilextra!

Her driver jeg å soter de..oransje? knock

100_7931.jpg

 

Ferdig sotet!

Det som var bra at disse passet perfekt mellom rillene på grillen :w00t

100_7934.jpg

 

Koblet til ledninger, disse loddes selvfølgelig på:

100_7952.jpg

 

Det skal være pent, så krympestrømpe må til ;)

100_7942.jpg

 

Som sagt, passform kunne ikke vært bedre. Her har jeg limt på blinklysa !

100_7956.jpg

 

100_7961.jpg

 

Resultatet

Sier meg fornøyd, diskre og relativt pent. Ser dem jo så og si ikke, gleder meg til å se hvordan de lyser :)

 

fra siden:

100_7967.jpg

 

Foran:

100_7965.jpg

 

og litt på avstand :

100_7964.jpg

 

 

Noen synspunkter?

obs...vel å merke, at på de siste bildene har jeg ikke tatt på klarlakk, ville at blinklysa også skulle få en sprut med dette så venta med det til slutt ;)

Grillen har også preg av operasjonen pappa gjorde dette etter den knakk av på mange steder...så er ikke helt strøken :(

Vet ikke om dette glatt gjennom eu-godkjenning...men tar det som det kommer :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår