Gå til innhold

Mitt lille Corrado "prosjekt"

Ranger emnet

acoupe

Skal jeg beholde fargen på bilen?  

107 stemmer

1. 1. Skal jeg beholde fargen på bilen?

• Ja, fargen du har er veldig fin
      39
    • nei, du har en kjedelig farge
      14
    • Kommer ann på hvilken farge du evnt lakker den om i
      55

Anbefalte innlegg

Originally posted by PerryZaphire

sjølmekk er innovativt men da bør en jo ha såpass peil at det blir bedre enn om ett "profft" verksted gjør det :P

men klart... er du ikke reodor felgen så er det verdt å bruke folk som kan det de driver med... selv om det koster så får man litt mere igjen for det og :)

Stian... om du vil bli med til valdres en dag så skal jeg ordne bremsing av bilen din hos protrim :) 750kr

Ikke noe køddebenk..

hørte med vs motor på den gamle golfen da.. sku ha 60 000.. :(

hadde riktig nok fått 270 hk i reka men læll.. :(

men nej, alt som er gjort er gjort ordentlig så da vil jeg fortsette med det.. :P

stian : må nesten ta en VAG photosession te våren / sommern syns jeg :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by PerryZaphire

Stian... om du vil bli med til valdres en dag så skal jeg ordne bremsing av bilen din hos protrim :) 750kr

Ikke noe køddebenk..

Vi kan ta det når resten av "trimminga" er montert, altså catch tank, rs utblås og muligens bensinregulator.....men kan bli spennende å benke bilen :D

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by acoupe

Blåe siliconslanger får man jo tak i på tess og diverse andre steder, så det er enkelt å få tak i.

Men jeg er ute etter blåe "tennslanger", dem er det mer i enn et hulrom ;)

aha.. leste bare blå slanger jeg.. :P hehe

men.. btw! off topic..

ikke sikkert du har hørt det, men noen ahr vært å rappa av hele fronten på 2r golfen min hjemme hos meg, tatt av fangeren og tatt med seg lykter, grill lista og bad looken ( verdi 10 -12000 nytt ) plis si i fra om du får høre noe om detta..

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by olehenri

aha.. leste bare blå slanger jeg.. :P hehe

men.. btw! off topic..

ikke sikkert du har hørt det, men noen ahr vært å rappa av hele fronten på 2r golfen min hjemme hos meg, tatt av fangeren og tatt med seg lykter, grill lista og bad looken ( verdi 10 -12000 nytt ) plis si i fra om du får høre noe om detta..

Fy fader !! hater slike folk !!!!

Finner jeg ut hvem det er så leverer jeg dem på døra di med blått øye og halv hjernekapasitet !!!!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader !! hater slike folk !!!!

Finner jeg ut hvem det er så leverer jeg dem på døra di med blått øye og halv hjernekapasitet !!!!

takk skal du ha!

helt sykt..

det som er det værste er at de tydelig vis veit godt hvor jeg bor å hva de er ute etter.. så nå er jeg redd for ny bilen..

å hos meg er det IKKE lett å finne frem hvis du ikke vet hvor jeg bor. så.. :-s

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig med bilder for tia gitt !

Har hvertfall fått montert oil catch tanken og lakket tomgangsventilen og veivhuset(tror jeg) :D

Driv nå og undersøker hvor jeg kan få skjært ut en liten del i blekk billig, lager en plate under luftfilteret og jeg er nøøøøye på at det skal se bra ut når jeg trøkker nesa 1 cm unna :)

Må prøve å få skaffa ett kamera så jeg får tatt noen bilder !

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal få knipset bilder strax håper jeg :)

Det jeg nå har gjort er :

- Tettet hullet på g-lader der returrøret kommer.

- Kuttet returrøret som går fra g-lader til spjeld rett ved blokka og satte på luftfilter, dette var faktisk ganske genialt etter min mening siden alt av overskuddsluft kommer ut luftfilteret og kjøler motoren veldig bra ned. Temperaturen holdt seg på 80-85 grader hele tiden.

(sammen med dumpventilen så får jeg ganske tøff phhsssjjj lyd :) )

- Laget diverse deksler : over radiator, batteri og jobber nå på deksel over g-lader og dynamo.

- Laget plate under luftfilter.

Interiøret er lagt litt på is, da jeg er mer i "motorrom/performance humør" for tiden ;)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal få knipset bilder strax håper jeg :)

Det jeg nå har gjort er :

- Tettet hullet på g-lader der returrøret kommer.

- Kuttet returrøret som går fra g-lader til spjeld rett ved blokka og satte på luftfilter, dette var faktisk ganske genialt etter min mening siden alt av overskuddsluft kommer ut luftfilteret og kjøler motoren veldig bra ned. Temperaturen holdt seg på 80-85 grader hele tiden.

(sammen med dumpventilen så får jeg ganske tøff phhsssjjj lyd :) )

- Laget diverse deksler : over radiator, batteri og jobber nå på deksel over g-lader og dynamo.

- Laget plate under luftfilter.

Interiøret er lagt litt på is, da jeg er mer i "motorrom/performance humør" for tiden ;)

Hørte det var no nye låter ut av bilen din ja.. hehe..

trudde det var no som var ødelagt jeg.. :P :rolleyes:

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider