Gå til innhold

Mitt lille Corrado "prosjekt"

Ranger emnet


acoupe

Skal jeg beholde fargen på bilen?  

107 stemmer

  1. 1. Skal jeg beholde fargen på bilen?

    • Ja, fargen du har er veldig fin
      39
    • nei, du har en kjedelig farge
      14
    • Kommer ann på hvilken farge du evnt lakker den om i
      55


Anbefalte innlegg

du skrudde driten HEEELT ned i bakken nå håper jeg :D

njjaaaaaa..hehe..har den litt lengre ned foran nå enn det jeg har hatt. Skal skru den litt opp foran for den subber fælt når jeg svinger siden jeg ikke har valset, og så skal jeg skru den ned litt bak for å få den lik som foran;)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gi senkesettet et par uker, så "mykner" det litt... :)

Er jævlig stivt til å begynne med, I know... :D

Digg på bra veier, men håpløst på dumpete vinterveier... doh

 

Hva var egentlig prisen på dette settet?

Min er senket 44mm og er bra stiv og kunne tenke meg og få den justert lavere! Hvis du gir meg en pris, gjerne på pm så får dere andre skrike ut hvis det er noen som er interisert i settet mitt (Jamex 44mm senk forran og bak)

Må se litt på budsjettet men ikke umulig blir sånt sett på meg også nå etter turboen kommer!

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

 

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

føler meg litt slått av alle de fine prosjektene som har kommet nå, så får prøve å ta en liten oppdatering her da...en liiiiten oppdatering :

 

Har fått meg nye tennkabler i silikon da, og denne gangen BLÅ :)

100_8251.jpg

 

100_8256.jpg

 

Og så har jeg satt gitter bak grillen :

25-01-2006002.jpg

 

Det var det lille for nå, kommer nok litt større oppdateringer etter hvert :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

annet enn looks, hva hjelper de tennkablene? Er det noe vits for meg å kjøpe sånne foreksempel på en helt standard motor? Får vel mere/bedre gnist? Hva er fordelen/ulempen ved det? sorry for off topic.

 

Legg ut et nytt bilde av grillen din når du har montert den på bilen? Nysgjerrig på hvordan gitteret syns når det står på bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

annet enn looks, hva hjelper de tennkablene? Er det noe vits for meg å kjøpe sånne foreksempel på en helt standard motor? Får vel mere/bedre gnist? Hva er fordelen/ulempen ved det? sorry for off topic.

 

Legg ut et nytt bilde av grillen din når du har montert den på bilen? Nysgjerrig på hvordan gitteret syns når det står på bil

 

gir vel en bedre gnist tror jeg, men mer enn det vet jeg ikke.

 

Skal sette på grillen over helga, for venter på non greier til panserwire`n slik at jeg får satt den på, monterer etter jeg har ordnet det!!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår