Gå til innhold

Mitt lille Corrado "prosjekt"

Ranger emnet


acoupe

Skal jeg beholde fargen på bilen?  

107 stemmer

  1. 1. Skal jeg beholde fargen på bilen?

    • Ja, fargen du har er veldig fin
      39
    • nei, du har en kjedelig farge
      14
    • Kommer ann på hvilken farge du evnt lakker den om i
      55


Anbefalte innlegg

Originally posted by olehenri

 

Hørte det var no nye låter ut av bilen din ja.. hehe..

trudde det var no som var ødelagt jeg.. :P :rolleyes:

 

rykter går fort ja :)

Hehe...nei det er mer kompressor lyd og høyt tilbakeslag inkl dumpventil.

Jeg mister veggrepet ganske enkelt i 2 gir selvom jeg begynner å gi på ved 1500 omdr nå, litt kjett egentlig men alikavell stas ;)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by acoupe

 

rykter går fort ja :)

Hehe...nei det er mer kompressor lyd og høyt tilbakeslag inkl dumpventil.

Jeg mister veggrepet ganske enkelt i 2 gir selvom jeg begynner å gi på ved 1500 omdr nå, litt kjett egentlig men alikavell stas ;)

 

hehe.. :p rykter? du peisa forbi når je sto på yx på mobil så kunne ikke unngå å høre.. :P hehe

 

arti det da.. :P lyst på sånn lyd jeg å.. hadde et lite kick i går om at je sku smelle inn turbo i min, meen sa fra meg det ass.. dyrt.. :P

kanskje kjøpe en liten snærten turbo bil.. :P keen på uno turbo.. hehe

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by olehenri

 

hehe.. :p rykter? du peisa forbi når je sto på yx på mobil så kunne ikke unngå å høre.. :P hehe

 

arti det da.. :P lyst på sånn lyd jeg å.. hadde et lite kick i går om at je sku smelle inn turbo i min, meen sa fra meg det ass.. dyrt.. :P

kanskje kjøpe en liten snærten turbo bil.. :P keen på uno turbo.. hehe

 

Lyden på bilen min er jo smellstøgg på tomgang da, vurderer å gjøre det så enkelt ved å få tak i orginalt eksos anlegg og trøkke på en effektpotte. Har hørt at org. eksosen på corrado g60`n er veldig bra.

Hvordan lyden på bilen min er fra utsiden vet jeg ikke siden jeg aldri har stått utenfor når noe kjører bilen min, er litt overbeskyttende serru :D

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by acoupe

 

Lyden på bilen min er jo smellstøgg på tomgang da, vurderer å gjøre det så enkelt ved å få tak i orginalt eksos anlegg og trøkke på en effektpotte. Har hørt at org. eksosen på corrado g60`n er veldig bra.

Hvordan lyden på bilen min er fra utsiden vet jeg ikke siden jeg aldri har stått utenfor når noe kjører bilen min, er litt overbeskyttende serru :D

 

hehe.. :P samme her.. hakke peil på hvordan min er uten fra.. men bra inni! :p

 

 

Lyden på din er bra uten fra da.. trodde det var noe helt anna som kom på veien i dag, men var deg gitt :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by olehenri

 

hehe.. :P samme her.. hakke peil på hvordan min er uten fra.. men bra inni! :p

 

 

Lyden på din er bra uten fra da.. trodde det var noe helt anna som kom på veien i dag, men var deg gitt :P

Har ikke hørt deg kjøre forbi enda tror jeg så jeg kan ikke si noe om lyden din dessverre, jeg ekke helt den typen som står stille på mobil for lenge :D

 

Ja lyden vart da litt bedre etter det jeg har fixa på, men er som sagt det jævla eksosanlegget jeg aldri har likt...prøve å få fixa på det en gang.

Fornemmer at den surkle lyden jeg hører kommer fra katalysatoren siden den er hult ut, så jeg skal få fjernet den og satt på ett helt vanlig rør, håper at lyden vil bli litt bedre etter det :D

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by acoupe

Har ikke hørt deg kjøre forbi enda tror jeg så jeg kan ikke si noe om lyden din dessverre, jeg ekke helt den typen som står stille på mobil for lenge :D

 

Ja lyden vart da litt bedre etter det jeg har fixa på, men er som sagt det jævla eksosanlegget jeg aldri har likt...prøve å få fixa på det en gang.

Fornemmer at den surkle lyden jeg hører kommer fra katalysatoren siden den er hult ut, så jeg skal få fjernet den og satt på ett helt vanlig rør, håper at lyden vil bli litt bedre etter det :D

 

Min høres ut som en traktor på tomgang bak, :rolleyes: men trur det er rimelig når jeg drar på..

Har ikke kat, så derfor den lyden bak tror jeg, men skal bytte om til scorpion nå snart, så da blir det bra.. :)

 

Den potta du har på din nå er helt makan til den jeg hadde på daudien.. samme lyd også minnes jeg å huske.. fjern kat så blir det sikker syk lyd der å.. :P å, 10hk mer tror jeg..

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by olehenri

 

Min høres ut som en traktor på tomgang bak, :rolleyes: men trur det er rimelig når jeg drar på..

Har ikke kat, så derfor den lyden bak tror jeg, men skal bytte om til scorpion nå snart, så da blir det bra.. :)

 

Den potta du har på din nå er helt makan til den jeg hadde på daudien.. samme lyd også minnes jeg å huske.. fjern kat så blir det sikker syk lyd der å.. :P å, 10hk mer tror jeg..

 

Katalysatoren er fjernet, men det er jo forsåvidt ganske grov lyd når jeg drar på, men det er det ikke ved veldig lavt turtall.

 

Men jeg tenker meg hvis jeg får tak i orginal anlegg, fjerner katalyastoren på det, og setter på en effektpotte så får jeg den lyden jeg vil ha :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by acoupe

 

Katalysatoren er fjernet, men det er jo forsåvidt ganske grov lyd når jeg drar på, men det er det ikke ved veldig lavt turtall.

 

Men jeg tenker meg hvis jeg får tak i orginal anlegg, fjerner katalyastoren på det, og setter på en effektpotte så får jeg den lyden jeg vil ha :)

 

det er godt mulig.. :P da anbefaler jeg bakpotta til scorpion.. :P fet lyd

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by acoupe

 

hvordan kan du beskrive den lyden da ?

Er det rally preg eller mer bromming ?

 

Drømmen er jo få noe ala` supra, altså veldig BROM BROM !! :D

 

husker du lyden i den siste bilen pater hadde?

er BROM! hehe.. mer sånn luun bromming, ikke for mye, og ikke for lite..

Jeg har i hvertfall forelska meg i den lyden.. :P

 

 

Supra lyd? Torshov potte.. :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by olehenri

 

husker du lyden i den siste bilen pater hadde?

er BROM! hehe.. mer sånn luun bromming, ikke for mye, og ikke for lite..

Jeg har i hvertfall forelska meg i den lyden.. :P

 

 

Supra lyd? Torshov potte.. :P

 

Husker lyden i bilen hans ja...og jeg likte den ikke helt gitt :)

Blir sikkert til at jeg kjøper no torshov potte, bryr meg ikke om det blir veldig japsepreg, så lenge det kvin, plystrer og popper litt fra panseret så er det greit med litt ekstra dundring bakfra :D

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by acoupe

 

Husker lyden i bilen hans ja...og jeg likte den ikke helt gitt :)

Blir sikkert til at jeg kjøper no torshov potte, bryr meg ikke om det blir veldig japsepreg, så lenge det kvin, plystrer og popper litt fra panseret så er det greit med litt ekstra dundring bakfra :D

 

hehe.. :P var litt spes lyd i hans, men likte den, var en som jobba for meg en dag som hadde bare bakre potta på bmwn sin, den lyden var så sjuk deilig.. hehe

 

Torshov + poff å slik høres bra ut.. :P hehe

 

så lenge det ikke blir som i accorden min.. :rolleyes: det var for mye lyd..

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by olehenri

 

hehe.. :P var litt spes lyd i hans, men likte den, var en som jobba for meg en dag som hadde bare bakre potta på bmwn sin, den lyden var så sjuk deilig.. hehe

 

Torshov + poff å slik høres bra ut.. :P hehe

 

så lenge det ikke blir som i accorden min.. :rolleyes: det var for mye lyd..

 

Ja den husker jeg, og den var det fanken lyd i...enig at det ble litt mye ja..hehe..

Tror torshov opplegget kan bli greit...mulig jeg heller bestiller fra der jeg har sponsor avtale, da får jeg det mye billigere vettu ;)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by acoupe

 

Ja den husker jeg, og den var det fanken lyd i...enig at det ble litt mye ja..hehe..

Tror torshov opplegget kan bli greit...mulig jeg heller bestiller fra der jeg har sponsor avtale, da får jeg det mye billigere vettu ;)

Var grom lyd, men altformye ass.. Høres ut som et jetfly.. :s

Hehe.. sponsor ja.. noen som har det.. :P

Forespurt meg div steder, men ingen som er keen på å sponse en golf..

Er med i Perel Audio Team da men.. heh.. ikke no stort :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by olehenri

Var grom lyd, men altformye ass.. Høres ut som et jetfly.. :s

Hehe.. sponsor ja.. noen som har det.. :P

Forespurt meg div steder, men ingen som er keen på å sponse en golf..

Er med i Perel Audio Team da men.. heh.. ikke no stort :P

 

Tror det gjelder å ha litt spesiell bil...ikke at jeg har det da, hadde mer flax jeg :D

Jeg ble jo sponset litt diverse ting når jeg hadde audiene da, men når jeg sendte mail og sa at jeg var ute etter stereo til min nye bil Corrado, flippa dem helt og prakka på med masse ting og tang...var da jeg ble tilbydd å bli demo og showbil.

Han jeg sendte mail med hadde litt forkjærlighet for corrado etter det jeg skjønte :D

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår