Gå til innhold

Mitt lille Corrado "prosjekt"

Ranger emnet


acoupe

Skal jeg beholde fargen på bilen?  

107 stemmer

  1. 1. Skal jeg beholde fargen på bilen?

    • Ja, fargen du har er veldig fin
      39
    • nei, du har en kjedelig farge
      14
    • Kommer ann på hvilken farge du evnt lakker den om i
      55


Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må bare ta av meg hatten for detta altså.. har lest alt siden begynnelsen og dette er helt rått ! Stå på videre, gleder meg til og se bilen på treff!

takktakk..begynner å ligne noe nå :)

Planen er vel å få bilen i fin stand til treff i sommer, men sånn kosmetisk strøken blir den ikke, da hellakkering er ett must. Så motor, interiør og de største vesentlige kosmetiske inngrepene er i fokus.

Er ikke mye styling som skal på den, dtm bakrutedeksel, diskre sideskjørt, vr6 leppe fra golf3 og en liten leppe på bakfangeren.

 

Mulig jeg bestiller F1 speil i karbon...noen som har bilde av corrado med dette? altså f1 spel som er montert samme sted som orginal speilene sitter.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke mye styling som skal på den, dtm bakrutedeksel, diskre sideskjørt, vr6 leppe fra golf3 og en liten leppe på bakfangeren.

Hvordan sideskjørt skal du ha? Jeg har et par helt drøye på vei så snart jeg får tak i my main man down in tyskland. Corradoer kan se både dritfete og forferdelige med sideskjørt, pass på m3-look. Ikke noen suksess.

 

Oh, og pass på å tenk gjennom stylingen mer enn en gang. jeg digga jap style i en hel uke før jeg hatet det forever liksom :P

 

Mulig jeg bestiller F1 speil i karbon...noen som har bilde av corrado med dette? altså f1 spel som er montert samme sted som orginal speilene sitter.

 

For å være helt ærlig, tror jeg ikke det hadde sett så veldig bra ut. Originalspeilene er vel bra nok dem? Hvis du vil ha noe litt spesielt, ta og plastsveis på den svarte plastkappen til resten av speilet, så de blir helt smoothe. Originalspeilene finner du dessuten på biler som tvr tuscan og mclaren f1. :D

Kris Selbekk

Norwegian emigrant > American Idol

'89 VW Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan sideskjørt skal du ha? Jeg har et par helt drøye på vei så snart jeg får tak i my main man down in tyskland. Corradoer kan se både dritfete og forferdelige med sideskjørt, pass på m3-look. Ikke noen suksess.

 

Oh, og pass på å tenk gjennom stylingen mer enn en gang. jeg digga jap style i en hel uke før jeg hatet det forever liksom :P

 

 

 

For å være helt ærlig, tror jeg ikke det hadde sett så veldig bra ut. Originalspeilene er vel bra nok dem? Hvis du vil ha noe litt spesielt, ta og plastsveis på den svarte plastkappen til resten av speilet, så de blir helt smoothe. Originalspeilene finner du dessuten på biler som tvr tuscan og mclaren f1. :D

 

blir nok ikke f1 speil..men speil fra en annen bil, holder det hemmelig inntil videre men tror det blir fett :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror F1 Speil hadde blitt fett. Jeg har porsche speilene liggendes jeg, men skulle egetlig ha f1 før jeg ble tilbudt å kjøpe de jeg har nå.

 

Selbekk:

Skumleste litt og hørte snakk om at du lurte på sideskjørt? Jeg har ikke erfaring med disse, men tror de er drit fete, og nesten ingen som har dem. De er jo cleane også.

 

http://dsp.fr.st.free.fr/en/main.htm

 

Samme siden er forresten speilene også.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe

 

jeg har hørt mye stygt om dsp og passform, uten å ha opplevd dem selv.

det var ikke helt de sideskjørtene jeg tenkte på, men ikke så langt unna. skal la dere vite når de er i hus.

 

jeg står på mitt, og mener at f1 speil hadde sett forferdelig ut. corrado er jo en ganske "kjøttfull" bil, og tynne stilkespeil hadde sett helt teit ut imo.

Kris Selbekk

Norwegian emigrant > American Idol

'89 VW Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel oppdatere litt med det lille som skjer, har fått kortere drivreim til dynamo til da jeg skal ta av g-lader.

IMG_3070.jpg

Etter jeg hadde problemer med alarmen for litt siden, ga jeg litt f... i den defa driten og reiv ut alt sammen, lagde i den sammenheng en liten "custom" greie for å starte bilen...startknapp ;)

IMG_3066.jpg

 

Neste "custom" delen av bilen blir vel sendt fra statene i morgen tipper jeg, og det er speil fra en 93.mod Mazda RX7. Synd det er fra japsebil, men får da håpe det blir bra :)

p10100180wh.jpg

 

 

Venter i spenning på bakpotte og race kat nå, spennende å se om lambdan passer i gjengene som sitter på den nye katten....hadde vært greit å slippe å styre med den!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag fikk jeg en god idè (synes jeg) for å montere grillen.

Her kommer forklaringen :)

 

Dra på jernia å kjøp sterk borrelås med lim på baksiden, samt superlim for ekstra feste:

IMG_3102.jpg

 

Den ene delen av borrelåsen skal på baksiden av spoileren på grillen, og den andre delen øverst på frontlyktene:

IMG_3107.jpg

 

IMG_3111.jpg

 

Og dermed sitter den knallbra, når panseret lukkes pressen spoileren litt ned...this baby ain`t going no where ;)

IMG_3112.jpg

 

Og waddabing...slik ser bilen min ut nå :)

IMG_3129.jpg

 

Bilen er litt for lav nå itenke på dårlig vinterføre osv...men får hvertfall 15 tommer`ne til å se litt bedre ut ;)

IMG_3134.jpg

 

 

Stian....

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår