Gå til innhold

Mitt lille Corrado "prosjekt"

Ranger emnet


acoupe

Skal jeg beholde fargen på bilen?  

107 stemmer

  1. 1. Skal jeg beholde fargen på bilen?

    • Ja, fargen du har er veldig fin
      39
    • nei, du har en kjedelig farge
      14
    • Kommer ann på hvilken farge du evnt lakker den om i
      55


Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hva skjedde?

 

kjørte ned en vei som går forbi brødrene dahl og slikt nedenfor Auto, og så ruller jeg sakte ut veien som går nedover mot holms bilpleie, og når halve bilen er utti veien ser jeg en hvit bil glir mot meg i sånn passe høy fart og smeller rett i siden av meg.

Heldig for meg så gjelder høyre regelen i veien jeg og vedkommende kjørte i så da brøt den personen regelen, brøyte kanten er ganske stor der så er vanskelig å se om det kommer folk kjørenes, men vedkommende gjorde ikke som meg og tilpasset farten pga brøytekanten å trillet sakte ut i veien.

Men er personen av typen lur så prøver vedkommende nok å si at jeg kjørte fort ut i veien, men til syvende og sist så hadde vedkommende vikeplikt og kjørte heller ikke direkte sakte, så hvem som har en god sak her sier vel seg selv.

 

Var hos NAF og fikk dem til å se på skadeomfanget, og uten å tenke mye så sa dem at skaden ville nok komme på 8-10k, og det var før han hadde regnet på det og skrevet opp at forstillingskontroll og en ny felg muligens måtte til.

Skal få tlf fra dem i morgen hvor jeg får den endelige summen!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det der ville eg heller eit verksted tatt seg av. da hadde du fått det skikkelig.

det kan være skjulte skader og, feks traversen er skeiv, vange, lykteramme osv osv.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

store sjanser for a vangen går når man treffer der egentlig!

 

skjermen burde byttes.. rette ut igjen og sparkle (billigste måten) vil resultere i rust.. ettersom galvaniseringa går til helv og hjem!

 

 

men er standard det at de vil prøve seg. spesielt siden du er ung og kjører en "sportsbil" .. men vike plikt er vikeplikt! uansett hastighet :) og om jeg ikke husker helt feil.. er det ikke 50 akkurat neddi der da?

 

 

men surt uansett..

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

store sjanser for a vangen går når man treffer der egentlig!

 

skjermen burde byttes.. rette ut igjen og sparkle (billigste måten) vil resultere i rust.. ettersom galvaniseringa går til helv og hjem!

 

 

men er standard det at de vil prøve seg. spesielt siden du er ung og kjører en "sportsbil" .. men vike plikt er vikeplikt! uansett hastighet :) og om jeg ikke husker helt feil.. er det ikke 50 akkurat neddi der da?

 

 

men surt uansett..

 

Hvor sitter vangen ??hehe..

Jo mener det er 50 der, for når ingen annen hastighet er skiltet så er det vel 50 i tettbygd strøk?

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får vel bare gi ett lite lys i hverdagen da!

På torsdag får jeg skiftet frontrute, det blir digg :)

Så venter jeg fremdeles på delene jeg skal få fra statene, bakpotte, race cat og rx7 speil. Men nå har jeg revurdert bakpotta jeg har bestilt, tenker på to andre alternativer, vanlig dobble endestusser (IKKE dtm!!!), eller slik bildet viser :

MU_1525_EVO.jpg

Hva ville dere valgt ? japsepotte, dobble stusser eller slik lang oval greie ??

 

Skaden blir nå snart fixet, har skaffet meg ytterskjerm og kanskje innerskjerm, så skal min gode venn Stig (roadrunner custom) montere ny inner og ytter skjerm, samt lakke om frontfanger, begge skjermer foran og panseret.

Vurderer luftinntak men er fremdeles veldig usikkert...

 

Så som alle liker, ett par bilder...vel å merke at jeg bomma med fokusen på kameraet, bilen ble uklar mens bakgrunn ble skarp..velvel..kan ikke få i pose og sekk :)

 

nd2_liten.jpg

 

nd_liten.jpg

 

 

God Jul!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår