Gå til innhold

Mitt lille Corrado "prosjekt"

Ranger emnet

acoupe

Skal jeg beholde fargen på bilen?  

107 stemmer

1. 1. Skal jeg beholde fargen på bilen?

• Ja, fargen du har er veldig fin
      39
    • nei, du har en kjedelig farge
      14
    • Kommer ann på hvilken farge du evnt lakker den om i
      55

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja nå har bilen mitt blitt satt på verksted da ett drivledd gikk til helvette, det var på samme side som skaden jeg fikk var på så håper jeg får lurt gjensidige til å dekke den :D

Men nå som jeg sitter her uten bil så fikk jeg da en liten oppmuntring, fikk en orginal vr6 leppe til corrado av godeste Radojeppe, fant ut av vr6 leppe fra golf3 bygget altfor langt ned! Tok også og lakket deksel over registerreim og dempertårn når jeg først satt her uten bil.

Vr6 leppe tok jeg den sjansen på å lakke da det var en del riper og hakk i den, litt usikker på om lakken vil sitte men det vil tiden vise.

I løpet av neste uke kommer den en godsak jeg har drømt om lenge nå også..gleder meg :D

Bilder:

Vr6 leppa:

vr6leppe.jpg

Grunnet:

deksel.jpg

vr6leppe2.jpg

Lakket:

deksel2.jpg

Disse ble vanvittig stygge, for dårlig grunnarbeid her ja:

deksel3.jpg

Mørkt bilde, men her er vr6 leppa lakket:

vr6leppe3.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke rart jeg ikke tok betalt for den leppa, men ble resultatet bra eller?

heheh..ja fikk den gratis..nesten ;)

Den ble litt bedre ja, men er en del riper igjen, men er ikke såååå farlig liksom. Mulig jeg heller vil ha den i matt enn blank svart, men det finner jeg ut når den er på bilen ;)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen står fremdeles stille, men nå har jeg endelig fått tak i en drivaxling foran på førersiden, så da ruller nok bilen innen neste uke en gang håper jeg!

Mens jeg sitter hjemme så tenkte jeg at jeg skulle fixe meg en liten custom ramme til bilen, hadde en slik ramme som sitter rundt ved cd-spiller, varmeanlegget osv, så tenkte jeg skulle integrere 3 instrumenter i den.

Her er noen bilder:

Formen for de 3 instrumentene brukte jeg en slik brakett man kan sette der cd-spillerene sitter til vanlig i DIN str, måtte tilpasse den litt i hjørnene nede for at den skulle passe.

IMG_4755.jpg

Instrumentene skal sitte der askebegeret og sig.tennere er til vanlig, så måtte skjære innfestinga til dette, og la det være igjen litt slik at instrument panelet fikk feste.

IMG_4754.jpg

Så var panelet limt fast og satt til tørking.

IMG_4768.jpg

IMG_4769.jpg

Som mann ser lett bildet over er den en glippe nederst på panelet, altfor stor glippe for min del så da la jeg litt glassfiber bak for så deretter sparkle igjen denne glippen, jeg brukte også glassfiberen til å gi bedre feste til panelet ( forøvrig min første gang med glassfiber og sparkel :wonder )

IMG_4773.jpg

Her ble den sparklet:

IMG_4783.jpg

Så pusset ned, og tilføyet mer sparkel..den står å tørker nå så blir nok mer bilder senere i dag!

IMG_4789.jpg

Updaten er ikke ferdige ennå nei, for i mitt store savn etter bilen, fikk en pappeske jeg skulle hente på posten meg til å savne bilen enda mer!!! :cool:

Innholdet i pappesken fallt i smak ;)

IMG_4795.jpg

IMG_4814.jpg

IMG_4811.jpg

IMG_4807.jpg

Takk for nå, mere bilder og updates kommer snart ;)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider