Gå til innhold

Mitt lille Corrado "prosjekt"

Ranger emnet


acoupe

Skal jeg beholde fargen på bilen?  

107 stemmer

  1. 1. Skal jeg beholde fargen på bilen?

    • Ja, fargen du har er veldig fin
      39
    • nei, du har en kjedelig farge
      14
    • Kommer ann på hvilken farge du evnt lakker den om i
      55


Anbefalte innlegg

Originally posted by acoupe

 

Tror det gjelder å ha litt spesiell bil...ikke at jeg har det da, hadde mer flax jeg :D

Jeg ble jo sponset litt diverse ting når jeg hadde audiene da, men når jeg sendte mail og sa at jeg var ute etter stereo til min nye bil Corrado, flippa dem helt og prakka på med masse ting og tang...var da jeg ble tilbydd å bli demo og showbil.

Han jeg sendte mail med hadde litt forkjærlighet for corrado etter det jeg skjønte :D

 

hehe.. :P

har en del planer når det gjelder utseende på bilen, så den kommer til å bli veldig spesiell, hvertfall her i byen..

er bare problemet med pengene, håper jeg får solgt den andre så jeg får starta snart..

 

Monterer på "karbon" speilene i morra da, å skal høre på lakkering av skjørtene hadde jeg tenkt..

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Diverse ting jeg har gjort i det siste :

Meste av interiøret er tilbakemontert.

Litt krom er montert i motorrom.

Satt på 2 filter på g-lader.

Nye rør/slanger fra G-lader til IC.

Intrumentholder til a-stolpe skal bestilles strax, samt voltmeter.

Diverse diodelys er montert.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finner jeg ut av i morgen jeg :D

Har montert litt lys inne i bilen så du ser trynet mitt lyser opp hvis jeg kjem !

 

hehehe.. merka det i dag ja.. grønt! :D

 

kjøpt på dioder.tk el no slik el? el dått no el no?

 

Vært keen på slik lenge jeg, men blått, men hater strøm og koble slikt så hakke blitt no av :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe.. merka det i dag ja.. grønt! :D

 

kjøpt på dioder.tk el no slik el? el dått no el no?

 

Vært keen på slik lenge jeg, men blått, men hater strøm og koble slikt så hakke blitt no av :P

Er 5 watts pærer jeg har kjøpt i sverige, men jeg skal bytte ut disse for jeg er ikke fornøyd med det. For det 1. så lyser dem mer grønt, jeg vil ha blått, og for det 2. så lyser dem for sterkt.

Kjøpt blåe dioder i dag så da blir det ordnings ;)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interiøret :

Er ikke helt ferdig ennå, diverse brytere o.l får ett strøk med klarlakk as we speak, mattene setter jeg i litt nermere sommeren, og stoffdelen på dørtrekket skal trekkes om.

Picture089.jpg

 

Nye slanger/rør til IC:

Picture088.jpg

 

Oil Catch tank:

Picture084.jpg

 

Plate under luftfilter :

Picture085.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får nytt eksos anlegg snart, vil bestå av supersprint mellompotte, rør istede for katalysator, universal bakpotte og 2,5" rør.

Blir også snart en bestilling av embelemfri grill og grillist :D

Det blir ny ramme rundt ved speedo og alt i midtkonsolen snart også, ble ikke fornøyd med det jeg har nå p.g.a at plasten "Kokte" når jeg sku lakke så det ble så mye fram og tilbake, derfor en del småriper og stygge detaljer.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nice.

er det vanlig lakk eller er det stofflakk du har lakkert dørtrekka med??

 

Er dessverre ikke stofflakk, brukte samme samme lakk som på resten av interiøret, felgspray jeg kjøpte på torshov.

Men jeg ble så utrolig missfornøyd med hvordan dørtrekket ble så jeg vil prøve å få trekt det om på en måte !

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår