Gå til innhold

Mitt lille Corrado "prosjekt"

Ranger emnet

acoupe

Skal jeg beholde fargen på bilen?  

107 stemmer

1. 1. Skal jeg beholde fargen på bilen?

• Ja, fargen du har er veldig fin
      39
    • nei, du har en kjedelig farge
      14
    • Kommer ann på hvilken farge du evnt lakker den om i
      55

Anbefalte innlegg

Fra klokken 02.00 faktisk. Mer OFF TOPIC greier vi ikke å komme:)

Acoupe. Hvordan går det med de instrument holderene i dashen? Litt spent på de.

er ferdig med det, ble helt greit liksom, men kunne vært myye bedre!

Sier meg generelt sett fornøyd, får heller ta å gjøre det perfekt i en senere stund!

Update følger!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

her er noen bilder av instrumenthuset på a-stolpe og ferdig senter konsol ramme. Ble ikke perfekt disse greiene, men greit nok inntil videre!

Tok meg friheten til å legge denne alu-look vinylen oppå for å se hvordan det kommer til å bli!

IMG_5255.jpg

IMG_5256.jpg

IMG_5263.jpg

IMG_5262.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns det ble nice! ;) hva er det du brukte for å feste det på A stolpen? glassfiber? og sparkel etterpå?

89 Corrado G60 (driver å bygger opp)

69 Bobble Rodster cab (havarert motor)

83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813

93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns det ble nice! ;) hva er det du brukte for å feste det på A stolpen? glassfiber? og sparkel etterpå?

takk, er noen hakk og slikt der, får kanskje prøve å pusse ned de en annen gang ;)

Jeg brukte glassfibersparkel på innsiden og finsparkel på utsiden..sitter som støpt ;)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk, er noen hakk og slikt der, får kanskje prøve å pusse ned de en annen gang ;)

Jeg brukte glassfibersparkel på innsiden og finsparkel på utsiden..sitter som støpt ;)

det er jo støpt da! hehe :D

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og den blir trygt plasser i vår ny isolerte garasje. Her har det også blitt laget arbeidsbenk og greier, så skal klare kose meg her ja :)

Jeg får snart en ny bil som blir bruksbil for meg, er mamma sin bil som jeg skal få ta over når hun får seg arbeidsbil.

Det er en VW Polo 96.mod, rød, 1.4 på 60 hk eller no sånt, så dette går unna.

Det skal ikke gjøre noe med den bortsett fra at noen lister skal bli lakket og en cdspiller skal bli satt i.

Så nå blir bilen ståendes stille en stund fremover hvor litt større operasjoner kanskje vil bli påbegynt!

Skal ta noen bilder av min RedRocket Polo snart ;)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og den blir trygt plasser i vår ny isolerte garasje. Her har det også blitt laget arbeidsbenk og greier, så skal klare kose meg her ja :)

Jeg får snart en ny bil som blir bruksbil for meg, er mamma sin bil som jeg skal få ta over når hun får seg arbeidsbil.

Det er en VW Polo 96.mod, rød, 1.4 på 60 hk eller no sånt, så dette går unna.

Det skal ikke gjøre noe med den bortsett fra at noen lister skal bli lakket og en cdspiller skal bli satt i.

Så nå blir bilen ståendes stille en stund fremover hvor litt større operasjoner kanskje vil bli påbegynt!

Skal ta noen bilder av min RedRocket Polo snart ;)

Genialt å slippe å være avhengig av å ha bilen i daglig drift, da kan man skru litt skikkelig:)

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

endelig står den i garsjen, drivakselen er nå fixet!

Grunnen til at det går tregt er..ja..trenger ikke å si mer enn møkka service fra NAF, dem feilplasserte også bilen min så hadde ikke det vært for dem hadde det kanskje ikke blitt innbrudd i bilen min. Vi skal bort å snakke litt med dem i morgen, for det er 4000,- i egenandel som jeg ikke skal betale her!!!

Men her er noen bilder:

Trygt bevart i mitt herredømme!!

IMG_5273.jpg

Her er skaden som ble av innbruddet:

IMG_5277.jpg

Har dere sett cd-spilleren min? nei den har vi IKKE sett:

IMG_5278.jpg

Skal trekke om hattehylla etterpå, så går jeg nok i gang snart med å rydde opp i alt det elektriske i bilen, for det er noe feil her som jeg ikke liker...

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider