Gå til innhold

Mitt lille Corrado "prosjekt"

Ranger emnet


acoupe

Skal jeg beholde fargen på bilen?  

107 stemmer

  1. 1. Skal jeg beholde fargen på bilen?

    • Ja, fargen du har er veldig fin
      39
    • nei, du har en kjedelig farge
      14
    • Kommer ann på hvilken farge du evnt lakker den om i
      55


Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nå har jeg satt på felgene, og jeg må si at bilen ble en helt annen!!

Synes dem kledde bilen svært godt, dem er ikke veldig strøkne, spesielt ikke en felg da disse har stått på en corrado som har taket. Men skal prøve å få fixet dem penere etter hvert!

Hva synes dere? litt vanskelig å se når bilen står i en garasje og på den siden jeg får plass til å ta bilde av hele kjerra så er framskjermen av.

IMG_6422.jpg

 

IMG_6426.jpg

 

IMG_6433.jpg

 

IMG_6434.jpg

 

IMG_6442.jpg

 

IMG_6448.jpg

 

Dette driver jeg med nå, ledninger uhhmmwhat?

IMG_6453.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir litt løpende oppdateringer her nå...men gjør vel ingen ting det!

Nå har jeg pusslet litt med ledninger i bilen, har trukket stereokablene, montert ferdig tv og DAB tuner (ikke koblet til) og montert sikringsholder for strømmen som går fra fordeleren som gir strøm til hver bryter.

Begynner å bli litt fed up av å drive med ledninger så mulig jeg frigjøre meg litt fra det å begynne å lage gulv i bagasjen ;)

 

Her sikringsholderen montert, noen som vet mye amp på sikringene jeg burde bruke?

IMG_6461.jpg

 

Ledningene begynne å minske for tv og DAB tuner, du ser også stereo kablene er trukket bak der:

IMG_6469.jpg

 

Stereokablene føres gjennom de orginale kabelholderne:

IMG_6465.jpg

 

Kommer nok enda en update senere i dag :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

politiet/vegvesenet liker ikke at felger er breiere enn skjermene. Ser ut som dine er det.

Må si at jeg ikke har blitt plaget med det, selv om jeg ble stoppet veldig ofte! Ville sikkert ikke vært populært på en teknisk kontroll emd biltilsynet, men politiet nevnte aldri noe om felgene!

 

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

politiet/vegvesenet liker ikke at felger er breiere enn skjermene. Ser ut som dine er det.

 

Er det sånn at hele felgen må være inni hjulbuen, eller holder det med dekk mønsteret. Om man strekker dekket nok får man jo mønsteret som er i kontakt med bakken under buen selvom felgen er på utsiden.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår