Gå til innhold

Mitt lille Corrado "prosjekt"

Ranger emnet


acoupe

Skal jeg beholde fargen på bilen?  

107 stemmer

  1. 1. Skal jeg beholde fargen på bilen?

    • Ja, fargen du har er veldig fin
      39
    • nei, du har en kjedelig farge
      14
    • Kommer ann på hvilken farge du evnt lakker den om i
      55


Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fant ikke noe lignende jeg heller, kun at man ikke kunne endre sporbredden, altså innpress med med enn 7,5. Kan hende det går under samme lov som f.eks, panserlåser, at de må være dekket til, slik at det ikke r skarpe kanter utenfor bilens originaledimensjoner!;) hehe... Må ha slike skvettlapper man har over panserlåsene foran dekkene... Hehe

 

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, er lovlig, men hvis du skal ha det på en gatebil så må du ha en slik "flap" over de, pga det ikke skal være skarpe kanter osv... I fjor kom de med en nyhet da, en panserlås som er forsenket i panseret, slik at det blir flatt når den er lukket. Fin liten sak!

 

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer litt bilder og info fra dagens lille innsats.

Har begynt å bygge litt stereo, ideen her er clean and simple. Det skal ikke være noe top notch greier bare helt enkelt men så stilfullt som mulig. Synes uansett det er teit å bygge noen sinnsyke greier når anlegget ikke er så veldig bra, må matche anlegget ;)

Her kommer hvertfall noen bilder:

 

Lagde en ramme fordi at underlaget er litt ujevnt:

IMG_6491.jpg

 

Undergulvet laget:

IMG_6485.jpg

 

Lagde disse for å vite hvordan jeg skal skjære ut sidene:

IMG_6482.jpg

 

Så var toppgulvet skjært ut, stikksag for ever baby ;)

IMG_6492.jpg

 

Her lager jeg litt mål og skisse over hvordan utskjæringen for forsterkeren skal være:

IMG_6500.jpg

 

Så var det skjært ut :

IMG_6504.jpg

 

IMG_6506.jpg

 

Sånn ser det ut fra baksiden:

IMG_6508.jpg

 

Lagde også "oppsettet" for hvordan kablene skal trekkes og plasseres..viktig at det ser ryddig ut:

IMG_6515.jpg

 

IMG_6518.jpg

 

IMG_6520.jpg

 

Vel, da åker jeg til vestlandet og kommer hjem på tirsdag så da forlater jeg min kjære kjærre!

IMG_6526.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tilbake til lillehammer nå og jeg har gjort en liten innsats i dag, men den ble begrenset pga ryggsmerter!

Har fått laget ferdig basskassa og ett forslag til hattehylle.

 

Basskassa var nesten ferdig her, godt limt og skrudd sammen samt dempet..her mangler den bare ryggen.

100_8505.jpg

 

Her ser man hvordan hattehylla er..ser ikke bra ut her men blir nok bedre når jeg skal trekke den. Har også begynte å lage sidene på basskassa som skal fylle tomrommet på sidene.

100_8507.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår