Gå til innhold

Mitt lille Corrado "prosjekt"

Ranger emnet


acoupe

Skal jeg beholde fargen på bilen?  

107 stemmer

  1. 1. Skal jeg beholde fargen på bilen?

    • Ja, fargen du har er veldig fin
      39
    • nei, du har en kjedelig farge
      14
    • Kommer ann på hvilken farge du evnt lakker den om i
      55


Anbefalte innlegg

ja. det er hull der.. men min brakk helt innved.. og deler av greia satt igjen inni toppen.. fikk ikke ut det.. prøvde med grispikk osv..

 

 

resultatet var å surre gjengetape rundt en litt stor grispikk og dra den langt inn i toppen... slik at det ble tett

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja. det er hull der.. men min brakk helt innved.. og deler av greia satt igjen inni toppen.. fikk ikke ut det.. prøvde med grispikk osv..

 

 

resultatet var å surre gjengetape rundt en litt stor grispikk og dra den langt inn i toppen... slik at det ble tett

 

ja okey, var det samme greie jeg har? hvordan klarte den å brekke?

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt det samme som du har! null forskjell på tingene..

 

 

 

vibrasjoner samt tyngden til det som satt langt ut der gjorde at det brakk..

 

 

kobberskruer er ikke særlig sterke..

 

 

 

har og en 1m oljeslange med rette nipler til detta systemet der.. kjøpte den på tess.. kan få den om du får målerene til å fungere med den (må ha jord fra blokka trur jeg)... :)

 

 

ble til at jeg satte mine på toppen av oljefilteret der.. ble bedre visning av oljetrykk og temp der faktisk :)

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt det samme som du har! null forskjell på tingene..

 

 

 

vibrasjoner samt tyngden til det som satt langt ut der gjorde at det brakk..

 

 

kobberskruer er ikke særlig sterke..

 

 

 

har og en 1m oljeslange med rette nipler til detta systemet der.. kjøpte den på tess.. kan få den om du får målerene til å fungere med den (må ha jord fra blokka trur jeg)... :)

 

 

ble til at jeg satte mine på toppen av oljefilteret der.. ble bedre visning av oljetrykk og temp der faktisk :)

 

okey, jeg får tenke litt på det jeg :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svarte heite helvette... her har det skjedd MYE siden "sist"

Ble grom med felga stian!

Anlegget ser jo ut til å formes bra og :D

Kan ikke jeg komme bortom å kikke litt tidlig i juni ellernoe? regner med at kjerra mi og har fått litt love innen da... er på 100% rustfjerning og hel lakkering nå så begynner med anlegget uka etter 17 mai :D

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svarte heite helvette... her har det skjedd MYE siden "sist"

Ble grom med felga stian!

Anlegget ser jo ut til å formes bra og :D

Kan ikke jeg komme bortom å kikke litt tidlig i juni ellernoe? regner med at kjerra mi og har fått litt love innen da... er på 100% rustfjerning og hel lakkering nå så begynner med anlegget uka etter 17 mai :D

 

halla kamerat! lenge siden sist :)

Jo takk for det! begynner å komme seg nå, blir ikke noe heftig anlegg men spiller da bedre enn de 16 år gamle høytalerne som sitter der orginalt :D

Du må bare komme bortom, jeg bor ikke langt unna der vi møttes en gang på "Mobil" (statoil)..litt nedenfor! Send på en mld du ;)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halla kamerat! lenge siden sist :)

Jo takk for det! begynner å komme seg nå, blir ikke noe heftig anlegg men spiller da bedre enn de 16 år gamle høytalerne som sitter der orginalt :D

Du må bare komme bortom, jeg bor ikke langt unna der vi møttes en gang på "Mobil" (statoil)..litt nedenfor! Send på en mld du ;)

Deal :)

btw... http://www.mjostreffet.com om du vil ;)

 

Har hatt såpass mye å gjøre med min egen "unge" at jeg rett å slett har glemt å dumpe innom prosjektet ditt men jesus... hehe... turbo og greier også?

When?:hide

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deal :)

btw... http://www.mjostreffet.com om du vil ;)

 

Har hatt såpass mye å gjøre med min egen "unge" at jeg rett å slett har glemt å dumpe innom prosjektet ditt men jesus... hehe... turbo og greier også?

When?:hide

 

ja blir turbo men blir litt endring i planene. Tenkte først jeg skulle skaffe alle delene selv, men det blir komplett kit fra ATP. Så det blir vinterplanen min ;)

Så da får bilen en gjennomgang i interiør og eksteriør for så ta motoren til slutt ;)

Ser du har heftig stereo prosjekt, hvordan går det med det da?

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja blir turbo men blir litt endring i planene. Tenkte først jeg skulle skaffe alle delene selv, men det blir komplett kit fra ATP. Så det blir vinterplanen min ;)

Så da får bilen en gjennomgang i interiør og eksteriør for så ta motoren til slutt ;)

Ser du har heftig stereo prosjekt, hvordan går det med det da?

Ah... ok ;)

 

Heftig og heftig... :P det blir iallefall greit... er endel kompromisser ute å går men forventes å fullføre "drømmen" innen 1-2 år :)

Pr idag så har jeg det jeg trenger av diverse men mangler en 4+2 kanaler, men har fått lånt en syk SS human reign 4 kanaler og en helt grei pioneer 12" :D

begynner å bygge etter at bilen er kommet hjem fra "ferie" 17 mai faktisk ;)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjort litt i dag.

Trukket gulvet i bagasjen og montert litt diverse inne i bilen, som instrumentene, brytere, og laget bryterpanel.

Her er noen bilder:

 

Gulvet til bagasjen:

100_8588.jpg

 

100_8591.jpg

 

100_8594.jpg

 

Her er hvordan jeg koblet sammen instrumentene, rot..hehe:

100_8595.jpg

 

Montert tilbake midtkonsolramma:

100_8598.jpg

 

Så var bryterpanelet på:

100_8602.jpg

 

100_8606.jpg

 

Og strøm til brytere og instrument koblet til, her ser du alle bryterne skrudd på. Er indikatorlys på brytere og en ekstern jeg koblet til under for hver bryter:

100_8611.jpg

 

100_8610.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er av typen som ikke er særlig begeistret for masse lys og instrumenter i dashen, men dette er gjort såpass bra at du skal ha skryt.

 

jotakk :)

De diodene lyser ikke så vanvittig som det ser ut som på bildet, men dem lyser litt sterkt. Og lyset fra instrumentene er veldig diskre i forhold til de hvite jeg hadde før, det som også er kult med disse er at dem lyser like bra hvor nå enn mye lys dem får på seg, ser helt like ut som på bildet når det er midt på dagen med sterk sol ;)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår