Gå til innhold

Mitt lille Corrado "prosjekt"

Ranger emnet

acoupe

Skal jeg beholde fargen på bilen?  

107 stemmer

1. 1. Skal jeg beholde fargen på bilen?

• Ja, fargen du har er veldig fin
      39
    • nei, du har en kjedelig farge
      14
    • Kommer ann på hvilken farge du evnt lakker den om i
      55

Anbefalte innlegg

Den leppa du skal ha bak, har du en spesiell leppe? Vet at frontleppa gjør seg pent der, men er vel kanskje den du har i tankene.

Har tenkt på å få meg noen sideskjørt som dekker det ruglete partiet på kanalene selv. Tror det kan bli pent å få lik høyde fra bakken rundt hele bilen.

den blir enten en custom leppe eller så blir det en slik som f.eks g60racing har!

Det ang sideskjørtene er det samme jeg skal også, blir helt glatte og rette bare at dem senker litt lengre ned og dekker det ruglete partiet!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har ikke noe spes å oppdatere nå, men jeg har faktisk en bakpotte til corrado liggenes hjemme, så jeg fant fram den å tenkte å montere den! Tror mulig det er orginalpotta, oval! Har ingen bilder av den potta men skal ordne det litt senere. Noen mer uviktige bilder:

Banker av litt gammel møkk på potta, kledd for anledningen hellothere

IMG_7335.jpg

Og ett bilde av poloen, hvis noen er kjent i området så er dette nesten øverst av den utrolige svingete veien opp til strynefjellet når du kommer ifra stryn.

IMG_7220.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne vært en tanke ja hehe

HVis den har 2" inn så kunne jeg tenkt å leke med sveiseapparatet litt åsett hva jeg fikk til... monsteret mitt bråker ikke nok :(

den er 2" inn! 200,- så er den din :) ikke så dum pris det for å leke seg litt :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har puslet litt med bilen i det siste, sånt smått!

Har begynt på eksosanlegget, har tatt av bakpotta men nå står jeg i ett lite dilemma. Klarte kutte av for mye ved midtpotta slik at rørene fra bakpotta når ikke helt frem, tenkte enten å lage en overgang mellom pottene, eller fjerne midtpotta..men ved det siste forslaget så er jeg litt usikker på om det vil bli veeeldig voldsom lyd? hva tror dere?

Har montert 4" focal høytalerne i døra, samt montert en diode som lyser litt opp i sidelomma.

Høytaleren:

100_9015.jpg

Satte på litt dempemateriale bak:

100_9018.jpg

Her ser man så vidt lyset fra dioden:

100_9031.jpg

100_9028.jpg

Og så har jeg fått i gave faktisk ett trådløst kamera som går på 12v, som skal monteres i bakruta, enkelt å se hvem som ligger bak seg på skjermen :)

100_9033.jpg

Her ser man hvor lite kameraet er:

100_9034.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider