Gå til innhold

Mitt lille Corrado "prosjekt"

Ranger emnet


acoupe

Skal jeg beholde fargen på bilen?  

107 stemmer

  1. 1. Skal jeg beholde fargen på bilen?

    • Ja, fargen du har er veldig fin
      39
    • nei, du har en kjedelig farge
      14
    • Kommer ann på hvilken farge du evnt lakker den om i
      55


Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

går i rykk og napp her, men i dag har jeg drevet litt på bilen.

Følgende har blitt gjort, felt inn 2stk spotlights i taket, montert diskanter, satt tilbake alt i motoren så nå starter den, og så av en eller annen grunn så får jeg ikke liv i instrumentskivene mine så da satte jeg i blåe diodelys istedenfor, kameraet har jeg også montert men ble ikke noe pent synes jeg, prøve å finne en annen plassering!

Her er noen bilder:

 

diskantene er montert her:

100_9119.jpg

og er skrudd fast sånn:

100_9114.jpg

 

100_9116.jpg

 

Instrumentlyset ble sånn:

100_9041.jpg

 

Kameraet:

100_9137.jpg

 

100_9139.jpg

 

Taktrekket av:

100_9122.jpg

 

Spotter montert:

100_9123.jpg

 

Lodde på strøm til spottene som blir styrt av samme bryter som coupe lyset:

100_9126.jpg

 

100_9127.jpg

 

Og så var de montert:

100_9132.jpg

 

Lyset på:

100_9134.jpg

 

Her ser man hvordan spottene lyser ned på baksetet:

100_9141.jpg

 

Og så ett lite tips til der som har skjønt at alle vakumslangene trenger man ikke, så da kan denne gummi saken som sitter under på den ufo lignende greia som vakumslanger går til orginalt brukes på uttaket til vakum på innsuget, får å slippe alle uttakene man må tette! Funker som gull ;)

100_9135.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får vel slenge ut det lille jeg har gjort i dag også.

Fant ut at jeg ville montere ryggesensorene, men med en liten vri. Satte sensorene i leppa foran på fangeren istede, skrapesensor;)

Trenger jeg det? tja..heller noe som indikerer hvor nærme en kant jeg er osv når bilen er så lav enn om jeg rygger inn i en bil eller vegg(tror jeg vil se det ganske enkelt, dessuten har jeg jo kamera i bakruta så ;) )

Bilder:

 

Litt i tvil om dette kommer til å bli noe pent på bilen, men det ser vi ann:

100_916444444.jpg

 

Kabler trukket inn i coupeen, har ikke koblet til displayet ennå, skal gjøre det i morgen.

100_91800000.jpg

 

Kabler koblet til styringsboksen for sensorne, strøm, display og lyd indikatoren:

100_91755555.jpg

 

Her monterte jeg boksen, dere ser sikkert hvor det er. Kablene er strukket i flexirør eller hva nå enn det heter. Flexirøret ligger bare å slenger på bildet, har ikke trukket den helt som den skal ennå:

100_91788888.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har gjort litt i dag også, har montert displayet til sensorene og trukket ledningene til dette ordentlig i motorrommet.

Så har jeg montert catch tanken, men litt usikker på om jeg liker plasseringen på den, dere får si hva dere synes. Vet at den ikke skal ligge sidelengs men stå oppreist, men siden det så og si ikke kommer noe guffe inni den så gjør det ingen ting om den er slik den er nå.

Her er noen bilder:

Monterte displayet på ramma til luftinga på førersiden:

100_9342.jpg

 

100_9343.jpg

 

100_9347.jpg

 

Skal fixe bedre bilde, ser veldig klompete ut på bildet men er ikke det i virkeligheten:

100_9350.jpg

 

Catch tank, lagde en brakett for å montere denne:

100_9290.jpg

 

Her monterte jeg den:

100_9291.jpg

 

100_9292.jpg

 

Og trukket slange til oljedampen:

100_9298.jpg

 

Hva synes dere om plasseringen?

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann.

pent arbeid du gjør på denna bilen din.

blir skikkelig gjennomført.

 

hvor kjøpte du spottene dine henn? var veldig fine, blir de veldig varme hvis de står på en stund eller? ikke at de kommer til å gjøre det men hehe..

 

vemund

takk for det:)

 

Jeg kjøpte dem på bauer på Lillehammer, kom plutselig over dem når han som jobber der viste meg dem!

 

edit: Dem blir ganske varme når dem står på en stund ja, så er nok ikke det beste å bruke til bilstereo bygging f.eks!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår