Gå til innhold

Mitt lille Corrado "prosjekt"

Ranger emnet

acoupe

Skal jeg beholde fargen på bilen?  

107 stemmer

1. 1. Skal jeg beholde fargen på bilen?

• Ja, fargen du har er veldig fin
      39
    • nei, du har en kjedelig farge
      14
    • Kommer ann på hvilken farge du evnt lakker den om i
      55

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nå har jeg lest gjennom hele posten din og imponert !!!

RESPEKT!!

liker arbeidet du har gjort og ikke minst bilen!

nå har jeg alltid vært et fan av corrado men denne bilen setter prikken over i'en !

:D:D

takk skal du ha:) setter stor pris på slike tilbakemeldinger, ikke noe mer som får meg skikkelig motivert :)

Kommer strax en liten update fra dagens innsats!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fått på eksosen, brukte mellompotta og lagde en overgang mellom den og bakpotta. Er en del lekk som er litt lyd, men faktisk ikke så illle lyd!hehe..

Har også satt på ett rør til luftfilter, fant denne liggenes i garasjen så jeg tok vinkelsliperen og kuttet det til at den hadde grei klaring for beholderen for bremsevæske. Har også fått start på kjerra så jeg rullet den ut og tok ett par bilder, dårlige bilder da fordi jeg har crappy kamera nå.

Bilder:

eksosen, litt mer pinglete enn jeg hadde før men liker denne bedre. Ser mindre ut på bildet enn den er. Ble også litt skeiv men det fikser jeg senere:

100_9403.jpg

100_9406.jpg

Sånn ble røret jeg satte på innsuget:

100_9402.jpg

Og ett par bilder når jeg rullet den ut, lure meg bort på bensin stasjonen i morgen å fylle luft i dekka:

100_9409.jpg

100_9412.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm.. så da grei ut den eksosen..

men det røret på innsuget, altså sikkert et dumt spørsmål, men du skal ha noe filter der ?? :s

liker de felga ! passer perf på corrado! liker bilen din generellt også jeg :D

takk for det :)

Ja skal ha luftfilter der ja, kommer til å kjøpe ett slik billig ræl på torshov siden jeg skal ha dette bare midlertidig!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke gjort så veldig mye dag som er noe å ta bilde av, ryddet litt i ledninger, skiftet sikringer og sånt. Har hvertfall satt på speedoboksen.

Kjedelig med update uten særlig bilder så tok ett par bilder i kveld av bilen, beklager kvaliteten men kameraet er så drittdårlig når det er mørkt.

Lyset fra speedo og instrumenter:

100_9438.jpg

Dekselet over basen satt som ett skudd:

100_9436.jpg

Her ser man baklyktene etter jeg fikk i pærer i tåkelysene bak:

100_9452.jpg

Så litt diverse bilder:

100_9457.jpg

100_9450.jpg

100_9428.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg har skrevet det ett sted, men de er solgt! bytta toppdekselet og innsuget mot no turbogreier!

stemmer det! åssen kunne jeg glemme det..! omg omg...

men det blir heftig!

hva mangler du for å få montert/satt inn turbo??

og nok en gang: FET BIL!

1988 - Bmw 325ix touring

Lenke til kommentar
Del på andre sider