Gå til innhold

Mitt lille Corrado "prosjekt"

Ranger emnet

acoupe

Skal jeg beholde fargen på bilen?  

107 stemmer

1. 1. Skal jeg beholde fargen på bilen?

• Ja, fargen du har er veldig fin
      39
    • nei, du har en kjedelig farge
      14
    • Kommer ann på hvilken farge du evnt lakker den om i
      55

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe... lakken er så ille altså..

farge hadde du eventuelt tenkt deg og hva koster hellakkering på en corrado???

kan ikke være billig..

litt usikker på pris, men om jeg skal lakkere om så blir det enten fargen jeg allerede har, eller candy red!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem skal påta seg jobben i tilfelle? Stig?

Skal nok høre med stig ang det ja, er heller ikke 100% sikkert at det blir candy red da, vil egentlig bare ha en dyp rød farge, kunne jo prøvd no burgunder aktige greier med flakes eller noe, tiden får vise ;)

Har også vurdert blå, men synes at alle liksom skal ha blå bil for tiden...mr.meg følger ikke strømmen nei ;)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er en deilig farge indeed! Sikkert fryktelig dyr, men hørt at man får noe candy red look hvis du sprayer først med sølv deretter med transparent rød? kan det stemme?

akkurat det tør jeg ikke si noe på, men jeg ringte et lakkverksted for å få et overslag og da mente jeg at de nevte 36K eller noe for en hellakkering.

men hvis du først skal hellakkere i en annen farge så mener da jeg at man skal lakkere allt. Altså, man skal ta med motorrom etc..etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat det tør jeg ikke si noe på, men jeg ringte et lakkverksted for å få et overslag og da mente jeg at de nevte 36K eller noe for en hellakkering.

men hvis du først skal hellakkere i en annen farge så mener da jeg at man skal lakkere allt. Altså, man skal ta med motorrom etc..etc...

ja vet, det hadde jo vært det beste. Er derfor jeg lurer på å ta orginalfargen slik at jeg slipper å ta hele motorrommet, kun sidene bak skjermen osv!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller ta å lakkere motorrommet svart, da kan man bytte så mye farge man vil, uten å måtte lakke motorrommet hver gang... BTW, candy koster!! Og som du sier, så er nemlig candy en mer transparent lakk, man må ha en annen base under, som regel hvit eller sølv... Kan oppnå forskjellige resultat med forskjellige baser osv under, samt hvor mange lak Candy man har oppå... En ting er sikkert å visst, en heftig candyfarge er helt verst;)

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider