jaj Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 I dag har jeg demontert en Blå P10 1.6 SRI på jobb. Er det noen som ønsker å kjøpe: Tåkelys i fanger. Sideskjørt. Rød/Hvite baklys (HY Er knust Har VY og begge på luka. Bakstøtfanger. Hvis det er noen som trenger noe annet så bare spør så kanskje dere får svar :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 jaj bakstøtfanger som du sier.. er det med hele kjørtekanten og alt? Hva med grillen.. har du den ? Mye skal du ha for bakfanger og sideskjørt? + eventuell grill.. Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaj Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Sedan ja. Det er skjørt på bakstøtfangeren (originalt) Har delene på jobb, skal sjekke i morgen hva vi skal ha for delene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle_H Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Hei! Jeg er veldig interesert i ny fanger med tåkelys...! Samtidig bakfanger og sideskjørt. Er også ineresert i en plastikksak i dørterskelen bak. Var det bagasjeromsspoiler på den ? er interesert i slikt..! Har forstått det slik at fangerne på primeraer frå 94 til 96 ikke er like de eldre fangerne...har nemlig 91 mod. Samtidig på jakt etter brukt styling, siden bilen er noen år og nye fangere er for dyrt for en student som meg...! Tror bilen min trenger sårt nye fangere... Hadde vert fint med prisforslag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Er litt intressert i tåkelysene, men det er begrensa hva jeg gidder å betale fordi jeg skal selge bilen, men bare kom med en pris vis du gidder ;) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Hva med seter? Er de der. og pris på de i tilfelle.. Og.. hehe av alle ting.. sikkerhetsselene bak... Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg