Gå til innhold

nå har det blinka

Ranger emnet

quasimodo

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by quasimodo

ja nå har det blinka på meg mens jeg lå i feil kjørefelt, lurer på om jeg får regning alikevel, har nemlig hørt at det ikke skulle blinke ved å ligge i feilkjørefelt ,en det gjorde det og det ganske kraftig, er det mulig å se bilen på bildet?????????????

ja

- BMW 520i

x VW Golf II - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA!!! Leste i avisa for en ganske god stund tilbake at folk har prøvd på d du akkurat gjorde og de blir tatt de og... Kjipern den kammerat, da kommer det bot i posten snart... Var d veldig mye over a???

Fader Kubikk

Du som er i blokka

Gi oss idag vårt daglige dreimoment

Forlat oss våre fartsovertredelser,

som vi forlater forelegget.

Led oss ikke inn i kontroller,

men fri oss fra sykklister

For veien er din

hestekreftene, og friheten

i all evighet

Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JuIius

Hvorfor tror mange at dette hjelper? Det har aldri hjulpet fordi utløserlinjene ligger over hele kjørebanen og kameraet har en vidvinkel som tar bilde over et stort felt.

Fordi noen har prøvd.. og truffet bokser uten kamera.. også forteller de det til alle vennene sine.. Ellers så har de bare ikke ligget nok over grensa de gangene de har prøvd.. og vært heldige..

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden det funka å ligge på feil side... Alle kameraer i dag tar bilder på begge sider. Dem som satte opp boksene fikk nok med seg at folk kjørte på feil side, ser du.:rolleyes:

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dritt da

har nemlig hørt at det ikke skulle blinke se, noe med at strekene på andre siden sv vegen ble forviret fordet bilen kommer feil vei..

husker ikke helt hvor fort det gikk,

men hva er egentlig grensa før du mister lappen a???????

I hvilken sone kjørte du? Jeg kan ikke huske å ha lest det i tråden.

Politiet kommer til å kommentere at du kjørte i feil felt, da må fortelle om den traktoren som nettopp hadde kjørt forbi fotoboksen (den var etter fotoboksen og derfor er den ikke på bilde)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker så meget for tipset.

det var i en 70 sone.

er det noen som vet hva det står på komfulutten som kommer i posten, bilen står nemlig på far mi,

hadde vert fint å finne den før han.....

tror den ryker i 96 hvis eg ikkje tar helt feil :confused:

- BMW 520i

x VW Golf II - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider