Gå til innhold

nå har det blinka

Ranger emnet

quasimodo

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by quasimodo

takker så meget for tipset.

det var i en 70 sone.

er det noen som vet hva det står på komfulutten som kommer i posten, bilen står nemlig på far mi,

hadde vert fint å finne den før han.....

tror du må melde deg sjøl ellers kommer boten til din far

- BMW 520i

x VW Golf II - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble tatt bilde av på en parkeringsplass ved siden av veien en gang, så boksen ser ganske mye! Skjønte ikke stort, var ingen andre biler på veien, dette var på natta. og jeg vrenger inn på parkeringa der jeg skulle! *BLINK* Man ser det godt liksom... Fikk aldri noe bot i posten da, de regner vel ikke med at folk holder såpass inn på en parkering! men men..

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by quasimodo

det er bra at den ikke ryker før 106 da, men jeg har ikke hat lappen i 2 år enda, er en stund til det...

er det andre grenser for det eller er det samme......

På denne addressen ser du hva det vil koste deg. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=261574

Fader Kubikk

Du som er i blokka

Gi oss idag vårt daglige dreimoment

Forlat oss våre fartsovertredelser,

som vi forlater forelegget.

Led oss ikke inn i kontroller,

men fri oss fra sykklister

For veien er din

hestekreftene, og friheten

i all evighet

Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange av de bildene fra fotoboksene blir bare kastet pga for dårlig kvalitet..du kan jo altids håpe på det...hehe

ellers så er det bare å be om å få se bildet og håpe på at det ikke er et tydlig bilde av deg...

og hva som står på konvoluten tror jeg kommer ann på hvor du blei tatt...

når jeg blei tatt på vei til hamar sto det ikke noe...men når jeg fikk fra oslo så sto det POLITIET utovet hele konvoluten....

1989 Audi Coupe 2.3E

1990 Volvo 740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårlig kvalitet ..

ja lykke til..

det er ikke kamera med krutt fra 56 vi snakker om her da..

men det som skjer er at du får et brev fra politiet i det distriketet du ble tatt ...

Hvor det står at bilen din har blitt tatt bilde av og at det var en fører av bilen som ser slik og slik ut. også må du enten vedkjenne deg bota eller fraskrive deg den. Om du ikke gjør det eller tar kontakt innen 2 uker risikerer du fengsel.

Det sto det hvertfall på min for et par år siden.

Så når du svarer så får du etterhvert en bot fra mo i rana ;)

Og om du fraskriver deg bota.. blir du kalt inn for identifisering osv.

Det gikk forøvrig nesten 2 mnd før jeg fikk mitt brev fra politiet.. trodde jeg slapp unna. men det var feil. hehe..

Så gikk det enda et halvt år etter det politibrevet før jeg fikk bota i posten.

Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5:

"Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ToyotaR

Jeg ble tatt bilde av på en parkeringsplass ved siden av veien en gang, så boksen ser ganske mye! Skjønte ikke stort, var ingen andre biler på veien, dette var på natta. og jeg vrenger inn på parkeringa der jeg skulle! *BLINK* Man ser det godt liksom... Fikk aldri noe bot i posten da, de regner vel ikke med at folk holder såpass inn på en parkering! men men..

Byggkjøp på Skui?? :D

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble tett rundt kl 11 på kvelden, jeg vet ikke når dem setter inn film, men hvis di setter den inn på natta er det jo en mulighet at det ikke var mere film igjenn da, får sattse på det...

så hvis kvaliteten på bildet ikke er bra så bare kaster de bildet da????

eller er det ikke så ofte at det blir dårlige bilder...

hørte også noe om at hvis du hadde kupe lyset på i bilen så blir ikke ansiktet ditt synlig, er det bare piss det også da?????

får hvel satse på at jeg slipper unna......

titta på denna siden og kom fram til at jeg antaglig får en bot på mellom 2500 og 3000, det er penger jeg ikke har....

har verdensrekord i opel

Lenke til kommentar
Del på andre sider