Gå til innhold

nå har det blinka

Ranger emnet

quasimodo

Anbefalte innlegg

Originally posted by quasimodo

hørte også noe om at hvis du hadde kupe lyset på i bilen så blir ikke ansiktet ditt synlig, er det bare piss det også da?????

Jepp.. Du la sikkert merke til at den blitzen er ganske mye kraftigere enn kupelyset ditt.

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Skidracer

Jepp.. Du la sikkert merke til at den blitzen er ganske mye kraftigere enn kupelyset ditt.

eg ble tatt her hin torsdag med en kamerat sin bil og boten kom på tirsdag!! der står bilen i faren sitt navn og vi må fikse navnet på sjåføren osv eller får jo faren prikk og boten!! kjørte i 91 i 80 sonen!! noen som vet hvor mange prikker jeg får?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by quasimodo

så anlt du hører om måter å slippe unna dissa jevla boksene på er piss da, eneste måten som du slipper unna på er å følge fartsgrensa da....

kjenner en som har peist igjennom de boksene med solskjermen nede og han har ikke hørt en dritt!! de kan ikke ta eller prøve på og sende ut bøter no de ikke ser ansiktet på sjåføren!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotboksen tar bilde i begge felt ja. Det er "din fart er;" boksene som ikkje virker når du kjører i feil felt.

Å ligge på feil side av veien har ingenting å si, med , mindre det er heltrukket sperrelinje der som det er ulovelig å krysse. Du kan ligge i hva faen felt du vil, så lenge det er oversiktlig og trygt.

Hvis du ringer inn og spør om de har registrert noe på den spesifikke bilen du kjører skjer to ting:

1; De har ikkje sett eller hørt noe om det i systemet sitt. Takk for deg og legg på og vær glad

2; De har registrert at din far har blitt blinket. Si da at det var deg og be om å få boten utskrevet i ditt ege navn, for ikkje å sverte sjåføren. Dette tvinger min mor meg til å gjøre de gangene eg pådrar meg uheldige utlegg i form av bøter på min bil, som er regget på henne. Boten er og blir den samme.

Det anbefales ikkje å rote med fotoboksene. Flere i Hordaland som har gjort det. Bl.a saget de ned og slikt. Og eg kan love deg; har de ikkje satt inn store ressurser på etterforskning før, så gjør de det i slike tilfeller.

Konvolutten mine bøter kommer i er helt hvit. Bakpå står avsenderadressen. Den er i fra "SI" (statens inkrevningssentral". Mo i Rana.

Har du ikkje råd til bøter, slik som mange av oss andre?? Eg har egentlig råd men gidd ikkje betale hele driten på en lønning. Ring da til SI og be om å få delt den opp i avdrag (rentefritt:D ). Lyg og skryt om inntekten din. De sjekker det aldri opp. Eg har lån oppetter ørene, dyr husleie, og masse utgifter på en ussel lærlingelønn er min forklaring de gangene eg har ringt. Betaler 500kr i mnd nesten fast eg på disse bøtene eg har pådratt meg. Det er jo nesten ingenting i måneden. Bare å ringe, alle eg vet om har fått delt de opp. Summene bestemmer du selv så lenge det ikkje er under 500kr.

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...