Stain Skrevet April 20, 2002 Rapporter Share Skrevet April 20, 2002 ja er var d stille om dagen (natten å). er det ingen som har Opel her da som kan diskutere litt "skikkelig" bil? :) yummy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet April 20, 2002 Rapporter Share Skrevet April 20, 2002 LOL Jeg har '91 Omega. Men det er kun bruksbil, som får gå så lenge den går. Ellers er det stor Chevy som er leketøyet mitt. he he. :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manta Skrevet April 20, 2002 Rapporter Share Skrevet April 20, 2002 hei... æ har en manta B som æ ska fiks opp tenkt æ. kordan opel har du da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stain Skrevet April 21, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2002 Eg har itj nå Opel "enda" eg, men det bli det snart. :D rekne me at eg kjøpe ein Ascona c 1.6s har ein fin ein på handa. kjøre itj opp før i august så d bli sånn akkurat at eg ikke når Tr.heims treffe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny Skrevet Mai 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2002 Selvsagt har vi opel! Hehe.. Er du medlem i OMC også eller? Selv kjører jeg en gammel 92 modell Calibra. Ligger en del bilder av den ute på websida; http://kenny.slem.no Siter - Kenny Live fast, die young, leave a beautiful corpse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stain Skrevet Mai 5, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2002 skal betale regninga i morra, har nettopp meldt meg inn som støtte medlemm! Opel blir det på meg ja!!!!! har ikke lyst til å selge calibran da, kenny? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny Skrevet Mai 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2002 Toppers! Må melde deg inn vet du:) Om bilen er til salgs eller ei; Hmm.. Alt er jo til salgs for den rette prisen, men hadde ikke tenkt til det... ;) Lykke til, snakkes på treff! Siter - Kenny Live fast, die young, leave a beautiful corpse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsgeorg Skrevet Mai 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2002 Har så og si kjøpt en Opel Vectra GT 2.0 v16!!! Opel rule gatn!:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg