Gå til innhold

HELT utrolig!

Ranger emnet

Gjest

Anbefalte innlegg

Til deg mr-happy. som sagt DU ER EN NAZI!

"ser du ikke at du støter folk"

vel. mister smartæs!

ser du ikke at andre støter MEG da?. Hva faen skjer med det da lixom?. ikke så mye som en dritt!

Syns det er jævli tåpelig av dere å legge all skyld for alt drit som skjer her på forumet KUN på meg!...

Til håkån..... NEI!. jeg skal ikke sende deg noen mail! jeg vil diskutere med forumet som har så jævli mye imot meg. dert eneste jeg ber fra dere modder er å la være å blande dere inn UANSETT hvor langt denne tråden strekker seg! er så jævli mye å be om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det går ann, hvorfor inn i h****** skal dere altid stenge trådene til paralell? Han må jo få lov til å uttrykke seg han oxo.

Og til deg Jonte: Du er værre en paralell når det gjelder å måtte lere seg folkeskikk.

- Opel Omega 2.0i aut 88 mod selges

- (X) Audi A4 avant 1.6 98 mod

- (X) MB 300E 88 mod

- (X) Opel rekord 2.0 S 83 mod

- (X) VW golf 1.6 83 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bl.a pga slike feige små jævler som dette som baksnakker og tror dem er så mye bedre enn andre...

<CrZy_T> jeg tror Rdl hoppa over et par etikk, moral og folkeskikk kurs jeg

<+KeW|ar> mulig rdl ble mista i bakken flere ganger som barn

oj så fornærma jeg skulle blitt nå da?...

Nettop DERFOR jeg er jeg så jævli rappkjefta fordi folk baksnakker som no jævla kjerringer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere moderatorer: Kan dere please stenge denne tråden og KASTE PARALELL UT AV FORUMET?? Er ikke noe vits i å ha han her. Han lager bare uhygge og skaper en MEGET dårlig stemning her. Eller kan du bare stikke igjen paralell?? Og IKKE komme tilbake???

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Air 63

Til dere moderatorer: Kan dere please stenge denne tråden og KASTE PARALELL UT AV FORUMET?? Er ikke noe vits i å ha han her. Han lager bare uhygge og skaper en MEGET dårlig stemning her. Eller kan du bare stikke igjen paralell?? Og IKKE komme tilbake???

næmen dakkar lille bugga busemann. får det ikke som han vil..!!

Dem har ingen grunn til å kaste meg ut . gjør dem det. så har dem et jævla problem!:.. for jeg hakke gjort noe! å være frekk.... vel. gjør som resten av smartæsene. set meg på ignore!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er Bilforumet.net ...

Jeg vet ikke adressen til forumet for konflikter... men det er hvertfall ikke her.

Så hvis det er noen som har problemer med å holde drittkastinga/navnkallinga/skrikinga(!!! osv)/sytinga etc. vekk fra dette forumet så foreslår jeg at de holder seg helt vekk.

På den måten kan vi som er her for å 'snakke' bil bli spart for problemene til folk.

Og hvis noen vil klage på noe som finns det andre måter å gjøre det på. Det er ikke interesant å ha det på et BIL-forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samma kunne jeg faen meg sag til deg oxo!!! Du fornærmer og støter meg like mye som du mener jeg fornærmer deg! Så om DU har noe du skule ha sagt til meg istedet for å utrykke deg her. så vær vennlig å kom til meg!

Sverdrups Gt 19

0559 oslo!

Holder til på grunerlløkka rett ved Shell stasjonen på trondheimsvn ved lakkegata skole!

Ring meg gjerne på forhånd for åse om jeg er hjeme!

971 69 113

EDIT:

Jeg hakke deg en DRITTimot! jeg vil bare dere skal gi faen i å måtte KUN se meg!. Gre heller alle over samme kam!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trur det er noen som har det litt vanskelig for å forstå situasjonen her....

Det er 2 personer som driver dette forumet, på samme måte som at en eller flere personer kan drive et firma. De personene bestemmer da faktisk en del ting. Hvis noen har store problemer med å respektere det de bestemmer, så har de 2 valg: De kan holde seg unna, og på den måten slippe å følge bestemmelsene. Eller de kan følge bestemmelsene og fortsette å være en del av (i dette tilfellet) forumet.

Som jeg skrev over, har man også muligheten til å komme med forslag eller klager, så lenge man gjør det på en skikkelig måte.

Prøv å hold tankene på BIL når dere er her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår